Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kertoa miksi haluan ostaa uuden auton kun kerran vanha toimii hyvin?

Vierailija
30.09.2019 |

Autossa ei ole mitään vikoja ja se on yleisesti ottaen hyvässä kunnossa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viattomuus ei ole ikuista. Auto vaihtuu uuteen ennen kuin niitä vikoja alkaa ilmestymään.

Vierailija
2/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisiin, nuori ja viaton pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi ostaa kokonaan uusi kuin käydä läpi katsastukset, renkaidenvaihdot, öljynvaihdot ja vaikka mitä. Lisävarusteetkin kehittyvät koko ajan, samoin turvaominaisuudet.

Vierailija
4/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää, ei siinä mitään järkisyytä ole.

Vierailija
5/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaisi Greta tuollaisesta ajatella?

Vierailija
6/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaisi Greta tuollaisesta ajatella?

Gretan mielipiteet ei vois vähempää kiinnostaa...

Vierailija
7/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi ostaa kokonaan uusi kuin käydä läpi katsastukset, renkaidenvaihdot, öljynvaihdot ja vaikka mitä. Lisävarusteetkin kehittyvät koko ajan, samoin turvaominaisuudet.

Teen kaikki perushuollot itse. Vaihdan (ja tasapainotan) renkaat, öljyt, jäähdytysnesteet ja "vaikka mitä". Autoni on aina mennyt katsastuksesta läpi ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
8/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtuu auto  uuteen 2 vuoden välein. Joskus 3 vuotta. Vähäpäästöinen,  huoleton, toimintavarmuutta. Vain vuosihuollot ja renkaanvaihdot. Itselle ei jää muuta, kuin ajaminen, tankkaus ja pissapojan täyttö.

Vierailija
9/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikki perushuollot itse. Vaihdan (ja tasapainotan) renkaat, öljyt, jäähdytysnesteet ja "vaikka mitä". Autoni on aina mennyt katsastuksesta läpi ensimmäisellä kerralla.

Varmaan joku tekee kaikki vaatteensakin itse. Huvinsa kullakin, mutta nyky-yhteiskunta perustuu erikoistumiseen.

Vierailija
10/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20 v ja 9 v vanhat autot ja vaihtuu uuteen siinä vaiheessa, kun eivät enää toimi/aja asiaansa eli esim. suorituskyky ei riitä tarpeisiini tai maavara työajoon. Tosin toisen olen korotuttanut, mutta sen ongelmana alkaa olla vetokyky, ei riitä. Meidän pihan autot on kuitenkin aika pitkälle työkoneita joilla täytyy pystyä vetämään taakkaa ja ajamaan luotettavasti tarvittaessa 400+ km, satoi tai paistoi.

Eli siinä vaiheessa vaihtuu, kun käyttötarve muuttuu. Ei kylläkään yleensä uuteen, vaan ostan autoni käytettynä.

Vierailija
11/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku tekee kaikki vaatteensakin itse. Huvinsa kullakin, mutta nyky-yhteiskunta perustuu erikoistumiseen.

Mitä vikaa on tehdä vaatteensa itse?

Vierailija
12/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet markkinavoimien tahdoton uhri.

Vierailija
13/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ja naapurit tuntee sun auton niin hyvin. Kun ajat rallia tyttökadulla... Saat hetken hengähtää kun otat uuden kiesin

Vierailija
14/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet vanhalla ajanut? Mulla on sama. Nykyinen ollut mulla viitisen vuotta. En keksi mitään muuta syytä kuin että olen kyllästynyt siihen ja haluaisin vaihtelua.

Vierailija
15/15 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto on ekologinen valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme