Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko yhdyntä prostatan leikkauksen jälkeen?

Vierailija
30.09.2019 |

Eturauhasen höyläys on puolisolla tiedossa. Mites seksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkeintä

Vierailija
2/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuurista. Voi nipsasta hermoratoja niin ettei ikinä enää seiso. Voi myös virtsanpudätyskyky mennä. Onnea toimenpiteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ikäluokassa missä pitää höylätä niin liekö tuo yhdyntä enää niin tärkeää. Nauttikaa läheisyydestä.

Vierailija
4/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kävi eturauhasleikkauksessa ja yhdyntä onnistui sen jälkeen naapurin miehen kanssa ongelmitta.

Vierailija
5/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo höyläys mitenkään dramaattisia muutoksia aiheuta? Poisto pikemminkin.

Vierailija
6/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksikin on varmaan tiedossa.

Vierailija
7/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ikäluokassa missä pitää höylätä niin liekö tuo yhdyntä enää niin tärkeää. Nauttikaa läheisyydestä.

Siinä ikäluokassa ei naisellakaan halut ole enää kuin parikymppisellä. On emättimen kuivuutta yms;)

Vierailija
8/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Tätä ohjettahan kuulee joka puolella. Ei pidä olla niin yhdyntäkeskeinen, voi olla lähekkäin ihan muuten vain. Silleen pusitaan ja halitaan vaan. Jos ei riitä, niin pitää varmaan +65v. Marjatan etsiä nuori kolli, jos onnistuu, muahhahaa ;)

Vierailija
9/11 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on tärkeää iästä riippumatta. 20-luvulla syntyneetkin käyttävät potenssilääkkeitä. 

Vierailija
10/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on tärkeätä vielä siinäkin iässä, missä höyläyksiä tehdään.  Itse olin alle 60, kun höylättiin. Höyläys tehtiin Tampereella. Toimenpide meni täysin pieleen. Sillä tuhottiin eturauhasen lähistön hermoja niin pahoin, että orgasmi katosi kokonaan ja tunto melkein kokonaan. Lisäksi käsittely oli niin kovakouraista, että se rikkoi peniksen kudoksia ja aiheutti Peyronien taudin. Peyronien tauti aiheuttaa arpikudoksen kasvua, joka vääntää kalun epämuotoiseksi, heikentää erektioa selvästi ja vähentää vielä entisestäänkin tuntoa ja haluja.  Sairaalalla ei ole osaamista eikä halua korjata aiheuttamaansa tuhoa.  

Täytyy sanoa, että itse olisin mielummin vaikka hukkunut kuseen, nykytilanne on raunioittanut elämän todella pahoin.  Tilannetta on mahdoton hyväksyä, syntyneet komplikaatiot salattiin täysin ennen toimenpidettä, niistä jopa valehdeltiin aivan suoraan. Sitten vielä höyläyksen tekijä oli ilmeisen ammattitaidoton, mutta niin vain päästettiin tuhoamaan ihmisiä.  Varokaa miehet ko. toimenpidettä! Ainakin Taysissä osaaminen on uskomattoman huonoa.

Vierailija
11/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä tuhottu kirjoitti:

Kyllä seksi on tärkeätä vielä siinäkin iässä, missä höyläyksiä tehdään.  Itse olin alle 60, kun höylättiin. Höyläys tehtiin Tampereella. Toimenpide meni täysin pieleen. Sillä tuhottiin eturauhasen lähistön hermoja niin pahoin, että orgasmi katosi kokonaan ja tunto melkein kokonaan. Lisäksi käsittely oli niin kovakouraista, että se rikkoi peniksen kudoksia ja aiheutti Peyronien taudin. Peyronien tauti aiheuttaa arpikudoksen kasvua, joka vääntää kalun epämuotoiseksi, heikentää erektioa selvästi ja vähentää vielä entisestäänkin tuntoa ja haluja.  Sairaalalla ei ole osaamista eikä halua korjata aiheuttamaansa tuhoa.  

Täytyy sanoa, että itse olisin mielummin vaikka hukkunut kuseen, nykytilanne on raunioittanut elämän todella pahoin.  Tilannetta on mahdoton hyväksyä, syntyneet komplikaatiot salattiin täysin ennen toimenpidettä, niistä jopa valehdeltiin aivan suoraan. Sitten vielä höyläyksen tekijä oli ilmeisen ammattitaidoton, mutta niin vain päästettiin tuhoamaan ihmisiä.  Varokaa miehet ko. toimenpidettä! Ainakin Taysissä osaaminen on uskomattoman huonoa.

Hei sullehan on käynyt vähän niinkuin syynnytyksessä! Tervetuloa naisten maailmasn!