Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naapuri lopettaa moikkaamisen kun ostin uuden auton?

Vierailija
29.09.2019 |

6v asuttu samassa pihassa ja aina moikattu. Moikkaaminen loppui kuin seinään kun vaihdoin 22v vanhan autoni 10v vanhaan autoon. Mitään muuta muutosta ei ole tapahtunut. En voi käsittää tätä? :D

Ja siis pihalla moikkaaminen, ei ole kyse siitä ettei liikenteessä tunnistaisi minua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kenties Kirkkonummen Sundsbergissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnista sua muuten kuin autosta?

Vierailija
4/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono näkö ja ei tunnista enään sua? :D

Vierailija
5/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tiedä, että istut siinä eri kärryssä?

10-vuotias auto ei ole ihan uusi.

Vierailija
6/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, olet Lars pedofiili.

Vierailija
7/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyautoissa(10v vanhan lasken sellaiseksi)myös on usein tummennetut ja viistot lasit, ei niiden takaa ketään tunne.

Vierailija
8/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden piiriin kuuluu niin paljon osatekijöitä, eikä se ole vain jostain vanhasta autosta kiinni, eli koskaan ei voi arvata, että missä puussa se piru milloinkin istuu, eikä voi edes kuvitella miten pienistä asioista se mahdollisesti koostuukaan.

Me hankittiin koira. Kaunis ja fiksu, ja sittemmin hyvin koulutettu, ja mitä tekee naapuri? No, hankkii kolme samanrotuista (Kyllä, 3!!!) koiraa ja käy minulta joka toinen päivä koiranopetusoppeja kyselemässä :o

Vaihdettiin auto, ja jopas vaihtoi toinen naapuri itselleen samanlaisen.

Hankittiin ilmalämpöpumppu ja yksi naapuri ei enää moikkaa.

Vaihdettiin kylmälaitteet, jotka olivat hetken pihassa, kun siinä vaihtoivat kätisyydet, ja niin loppui taas toiselta moikkailut. Muutama siinä kierteli katselemassa.

Alettiin käydä miehen kanssa aktiivisemmin lenkillä ja mies myös uimassakin. Eräs tuli jo kyselemään, että missä käyt ja mitä teet ja eipä mennyt aikaakaan, kun samainen kyselijä lähti vaimonsa kanssa kävelylle, mitä ei ollut ennen nähty. Puhui myös uimaan menosta.

Kävelysauvanikin ovat saaneet monet hankkimaan sellaiset :D

Ikkunoita pestessäni saan aina muutaman peesiin, eli jopas alkaa lasta heilua. Satoi tai paistoi.

Kesäkukissa matkitaan, syksyn ja joulun valot myös, sekä kaikkea muutakin mun omia juttuja.

Raskasta on varmaan joillekin tuo kyttääminen. Työstä jo käy.

Vierailija
9/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän vastaavanlainen tilanne, mutta kyseessä asunnonvaihto.  Vaihdoin rivariasuntoni

isompaan, sillä olin kauan haaveillut pääsyä pikkuruisesta kämpästä.  Vaihdoin vieläpä kymmenen

vuotta vanhempaan taloon, eikä kyseessä mitään hienouksia huoneistossa.

Ikiaikainen ystäväni, jonka kanssa olimme tiiviisti yhteyksissä ja kyläilimme ahkerasti toisissamme,

lopetti melkein kuin seinään luonani kyläilyn.  Harvakseltaan piipahti ja silloinkin selitti vain, kuinka

oli kyläillyt muiden ystävättäriensä luona. Melkein aina kiireeseen oli syynä, että oli menossa saman

tien toiseen kyläilypaikkaan.  En ymmärrä.

Vierailija
10/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elänyt niin kauan että voin tehdä mitä vaan. T:Naapuri

Vierailija
11/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naapuriin törmään ihan pihalla kasvotusten, ei ole kyse siitä että ajaisi vastaan ja ei tunnista. Kyseessä pieni rivarin piha. Ap

Vierailija
12/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naapuriin törmään ihan pihalla kasvotusten, ei ole kyse siitä että ajaisi vastaan ja ei tunnista. Kyseessä pieni rivarin piha. Ap

Kyllä tämän kaikki käsittivät, kunhan täytyy perseillä.

Autosta ei välttämättä ole niin kuin varsinaisesti autona kyse, vaan mietteet siitä, että "Onkohan se saanut jostain rahaa", herättelevät naapurin kuin naapurin vaikka talviunilta. Ei sen tarvitse upouusi auto olla :D Vanhempikin "porsse" aiheuttaa tunteita. Otan osaa. Näin se menee. mutta mitäs noista. Osoittaa vaan oman typeryytensä. Aidot ja oikeat immeiset tervehtivät, vaikka karauttaisit millin mersulla pihaan.

Vierailija
13/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuden piiriin kuuluu niin paljon osatekijöitä, eikä se ole vain jostain vanhasta autosta kiinni, eli koskaan ei voi arvata, että missä puussa se piru milloinkin istuu, eikä voi edes kuvitella miten pienistä asioista se mahdollisesti koostuukaan.

Me hankittiin koira. Kaunis ja fiksu, ja sittemmin hyvin koulutettu, ja mitä tekee naapuri? No, hankkii kolme samanrotuista (Kyllä, 3!!!) koiraa ja käy minulta joka toinen päivä koiranopetusoppeja kyselemässä :o

Vaihdettiin kylmälaitteet, jotka olivat hetken pihassa, kun siinä vaihtoivat kätisyydet, ja niin loppui taas toiselta moikkailut. Muutama siinä kierteli katselemassa.

Alettiin käydä miehen kanssa aktiivisemmin lenkillä ja mies myös uimassakin. Eräs tuli jo kyselemään, että missä käyt ja mitä teet ja eipä mennyt aikaakaan, kun samainen kyselijä lähti vaimonsa kanssa kävelylle, mitä ei ollut ennen nähty. Puhui myös uimaan menosta.

Ikkunoita pestessäni saan aina muutaman peesiin, eli jopas alkaa lasta heilua. Satoi tai paistoi.

Kesäkukissa matkitaan, syksyn ja joulun valot myös, sekä kaikkea muutakin mun omia juttuja.

Onneksi olkoon. Olet vaikuttaja.

Vierailija
14/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini lopetti tervehtimisen, kun löysin 5 vuoden sinkkuuden jälkeen miesystävän. Itse hän välttelee kaikkia tilanteita, joissa voisi tutustua kehenkään ja odottaa, että prinssi tulisi noutamaan kotoa.

Vierailija
15/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mahdollista. Kun viimeksi vaihdoin autoa, niin yhden naapurin kommentti oli ”ei kai se uusi ole?”

Vierailija
16/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uskomatonta mutta totta. Ystävyyttä kesti niin kauan kun olit jollain tavalla heidän alapuolella tai korkeintaan samalla tasolla. Kuinka pienisieluista voikaan olla.

Vierailija
17/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos rehvastellu sillä?

Noussu keltanen neste pööhön?

Vierailija
18/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Olet vaikuttaja.

Kiitos :D Mahdoitko kuitenkin nyt veetuilla? :D

En ole olevinani yhtään mitään muuta kuin mitä olen. Ja ylläri; olen todella vaatimaton ihminen, joka viihtyy kotona, laittelee pikkuista pihaansa, rakastaa koiraansa, ulkoilee, tekee töitä ja elää aika minimaalisesti ja todellakin itsestään numeroa tekemättä antaen naapurien elää rauhassa. Ei olla ainakaan omasta syystämme mitään silmätikkuja. Ja nuokin mainitsemani asiat ihan tavisjuttuja, mitä ihmiset tekevät, eli ei mitään Karibian risteilyjä tai muuta mahdollista kateuden aihetta.

Olen ihmetellyt, että mikä meissä nyt noin kovin kiinnostaa, ja jopa useissa osoitteissa/naapurustoissa. Ollaan eri syistä jouduttu muuttamaan; tilanpuute, asumisoikeusasunnosta omistukseen, ja kas, kerran vaihtui liian iso asunto pienempään jne. eli ei häädetty mistään :) Mutta siis aina sama juttu. Ei ymmärrä. Kerran eräs koiraansa ulkoiluttanut nainen kertoi, että muutti takiani lenkkireittiään, kun haluaa katsella mun pihaa ja kukkia :D Ihanaa jos on kaikille iloa! Jos mulla ois omenapuita, laittaisin koriin portin pieleen.

Vierailija
19/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Wanhan Lain mukaan on sallittua lopettaa naapurin tervehtiminen siitä syystä että tämä ostaa liian hienot kiesit.

Eli niin voi käydä ja on laillista. Ei voi mitään.

Vierailija
20/24 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kateus voittaa kiimankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän