Tanssii Tähtien Kanssa 2019
Kommentit (1529)
Veronicalla ja Janilla on suhde.
Vierailija kirjoitti:
Veronicalla ja Janilla on suhde.
No kieltämättä siltä
Näyttää.
Ovatko Jani Rasimus ja Sanni Siurua vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna Vapun ja Tuijan voisi heittää pois juontamasta ja ottaa Christoffer Strandbergin Mikon pariksi juontamaan.
Jaa - mun mielestä Leppilampi voisi poistua leppäkeihäs-lentoaskelilla ovesta ulos ja taksiin ja olla palaamatta. Minä, minä, minä, kuin miespuolinen ritatainola.
Saara Aalto oli nyt hyvä, niin kuin aina kun seisoo paikoillaan ja on muuten hiljaa ja laulaa toisten tekemiä tai trad-klassikkolauluja.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto oli nyt hyvä, niin kuin aina kun seisoo paikoillaan ja on muuten hiljaa ja laulaa toisten tekemiä tai trad-klassikkolauluja.
Samaa mieltä pilkkuun asti, lopusta vähän eri mieltä. Kaiken häröilyn keskellä tuppaa välillä unohtumaan, kuinka todella hyvä laulaja hän oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut arvostelee ihan kuin ymmärtäisivät jotain tanssista.
ei oo rakettitiedettä
Jani Rasimus on mun lemppariope.
Vierailija kirjoitti:
Jani Rasimus on mun lemppariope.
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Laulajahan oli upea! Kuka hän on?
Laulaja saattoi olla upea, mutta hänen esityksensä ei. Liian iso ja vaativa biisi hänelle.
Lauloi silti paremmin kuin moni tämänhetken listatyypeistä.
Helenalla kusenkeltainen tukka. Miks ihmiset luulee että janilla ja veronikalla olisi suhde??
Iltapäivälehtien mukaan eilisillan tärkeimmät asiat olivat 1) Leppilammen tyttöystävä katsomossa 2) Naisjuontajan kaula-aukko.
Vierailija kirjoitti:
En voi millään uskoa sen suhteen, että mies-mies pari tuli sattumalta. Kuinka voikaan käydä niin ihanasti, että juuri homomiehelle arpaonni käy noin hyvin! Jos halutaan tuoda same-sex tanssia esiin, mikäs siinä. Ei pitäisi yrittää esittää sattumana asioita joita järjestetään kulisseissa valmiiksi. Olkaa rehellisiä Maikkarin väki ja kertokaa totuus!
Ehkä olen sitten naiivi, mutta olihan siellä kuitenkin viisi miestä ja kaksi naista opettajina, niin mun mielestä on ihan prosentuaalisesti uskottavaa, että ensimmäisenä arpova mies nostaa miesopettajan nimen -- tai ihan ekanahan Christoffer nosti Jutan nimen, mutta omaa paria ei voi ottaa. Ja arvaan edelleen, että Olli ei halunnut miesopea, joten painoi tarkoin mieleen, mikä kuori oli Jutan nimi ja valitsi sen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävästi sitä itsekin kehittyy näkemään ja huomaamaan asioita tanssissa, katsomalla sarjaa. Kun kuuntelee ammattilaisten kommentteja, totean usein että huomasin saman virheen tai puutteen. Olen siis itse oppinut katsomaan tanssimista eri tavalla. En kyllä niitä hienoja nimiä askelsarjoille ym:lle tunnista mutta muutamia muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä pilkkuun asti, lopusta vähän eri mieltä. Kaiken häröilyn keskellä tuppaa välillä unohtumaan, kuinka todella hyvä laulaja hän oikeasti on.
Lopusta vähän eri mieltä?
Tykkäät hänen ylikierroksisesta mouhkaamisestaan ja kököistä noufiöreistä? Ok.
Mitä ovat ylikierroksiset mouhkaamiset ja kököt noufiörit suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävästi sitä itsekin kehittyy näkemään ja huomaamaan asioita tanssissa, katsomalla sarjaa. Kun kuuntelee ammattilaisten kommentteja, totean usein että huomasin saman virheen tai puutteen. Olen siis itse oppinut katsomaan tanssimista eri tavalla. En kyllä niitä hienoja nimiä askelsarjoille ym:lle tunnista mutta muutamia muita.
Saman huomannut, vaikka en ymmärrä tanssien oikeista askelkuvioista mitään. Sanon usein miehelle tanssin päättyessä mitä pisteitä tulee ja mitä itse antaisin. Ihme kumma kun useimmiten on osunut yksiin tuomarien kanssa. Ihan 95% samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulajahan oli upea! Kuka hän on?
Laulaja saattoi olla upea, mutta hänen esityksensä ei. Liian iso ja vaativa biisi hänelle.
Emilia Määttä, yllättäen tanssiopettajan Matti Puron vaimo :-)
Sehän oli esiintymispuku! Ja suomalaisessa ompelimossa juuri Saaralle tehty.