Tanssii Tähtien Kanssa 2019
Kommentit (1529)
Jannika ja Meeri tulevat kisaamaan voitosta, oli selvää jo viime viikolla, vaikka osa ei huomannutkaan Jannikan potentiaalia viimeksi vielä - Meeriltä ja Matilta karkasi mopo vähän mutta varmasti palaavat ruotuun ja ottavat revanssia vielä.
Jannikaa alkoi itkettämään tuomareiden kauniit kommentit.
Meerin esitykset omaa showta eikä mitään tanssia. En tykkää.
Aleksi on aina ollut loistava opettaja. Ihana Jannika ja upea, tunteikas tango.
Vau mitkä pisteet Jannika ja Aleksi sai!
Vapulla pitää onneksi pokka, vaikka tuotanto käskenyt usuttaa mukaan kaikkea kaksimielistä ”läppää”.
Meeri veti käytännössä melkein saman setin kuin viimeksi vaikka tämän piti olla tango. Ja tässä nimenomaan pitäisi näyttää että taipuu moneen,
No kattellaan miten Eini vetää, on oma suokkarini
Hulvattoman näköistä tuo Ton tanssi treenisalilla! :D
Vierailija kirjoitti:
Hulvattoman näköistä tuo Ton tanssi treenisalilla! :D
Timon siis :D
Ihana nähdä, kun Timo ihan tosissaan yrittää.
Pidän siitä, että Vappu on niin sanotusti inhimillinen eikä ota liian vakavasti, jos kaikki ei mene niinku pitää.
Miksi mä en opi tykkäämään ton Sami Pitkämön laulusta? Ääni on jotenkin ohut, voimaton ja sävytön...
Vierailija kirjoitti:
Meeri veti käytännössä melkein saman setin kuin viimeksi vaikka tämän piti olla tango. Ja tässä nimenomaan pitäisi näyttää että taipuu moneen,
No kattellaan miten Eini vetää, on oma suokkarini
Niinpä ja veikkaan että Meerin seuraavatkin esitykset ovat samanlaisia.
Taitaa Meeri luulla että sek sikkäällä kiemurtelulla pärjää genressä kuin genressä. No ehkä hän vielä näyttää että osaa muutakin,
Ei toi Lavikaisen tanssi kyllä niin sulavaa ollut, enemmän huumorilla mentiin.
Miten nuo kaikki on niin hyvännäköisiä? Upeat kropat jokaisella naisella. Olen kade
Eini on myös ihanan tosissaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo kaikki on niin hyvännäköisiä? Upeat kropat jokaisella naisella. Olen kade
Ainakin nuo tanssijat treenaa varmaan n 20 tuntia viikossa jo työnsä puolesta.
Kyllä Jannikan tango oli paljon, paljon parempi kuin Meerin.