Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyn lopettaminen

29.09.2019 |

Laitoin huhtikuussa 2018 Nixon- merkkisen ehkäisykapselin. Kapseli sopi minulle hyvin eikä ongelmia ollut. Ainoastaan kuukautiseni jäi kokonaan pois. Nyt poistin kapselin elokuussa 2019 jonka jälkeen kuukautiseni on palannut. Sen lisäksi että kuukautiseni palasi minulle on tullut paljon ongelmia mielialan kanssa. Olen ollut todella ahdistunut ja masentunut eikä mikään tunnu innostavan. Elämäni on kyllä muuttunut hieman nyt syksyn aikana mutta mitään dramaattista ei ole kuitenkaan tapahtunut. Olen aloittanut uuden työn, josta en kovin pidä mutta en jaksa uskoa että pelkkä työ vetäisi minut näin apeaksi, sillä elämässäni on muuten kaikki hyvin. Olen syönyt pari vuotta sitten minipillereitä jotka lopetin juurikin rajujen mielialan vaihteluiden takia. Olen myös aina ollut mieleltäni melko herkkä mutta ikinä ei ole ollut mitään kovin vakavaa masennusta tms. Nyt mietinkin onko mahdollista, että masentuneisuus johtuu kapselin poistosta? Miksei samanlaista masentuneisuutta tullut kapselin laiton yhteydessä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän