Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsakipu vasemmalla ja verta

Vierailija
29.09.2019 |

Mulla on ollut nyt parina päivänä melko ikävää alavatsakipua vasemmalla ja verta tullut myös niin, että alkkaritkin tahtiutuneet. Eilen vähemmän kuin tänään, illalla se tyrehtyi, että tuli vain hieman vaaleanruskeaa. Äsken vessassa käydessä oli koko paperi ruskehtavassa veressä. Ehkäisynsä käytössä kuparikierukka ja kuukautisiinkin olisi vielä melkein pari viikkoa aikaa. Ovulaation tunsin viime viikon alussa silloin kuin pitikin. Tartteeko tästä nyt gynelle lähteä? Hirvittää aina tällaiset, kun mummo ja hänen äitinsä kuolivat munasarjasyöpään, niin aina itsekin jotain pahaa ajattelee heti tapahtuvan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä. Eihän se välttämättä mitään vakavaa ole, mutta saisit mielenrauhan.

Vierailija
2/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on käydä tutkittamassa, jos kerran suvussakin on esiintynyt munasarjasyöpää.

Mulla hormonikierukan kanssa tihnutti vähän väliä ja oli kovia kipuja. Otettiin pois kun ei soveltunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut nyt tuo kierukka yli kolme vuotta, eikä näin pahasti ole vielä tähän mennessä oireillut. Kysta löytyi ennen kierukan laittoa ja sen seuranta lopetettiin, kun ei kasvanut liian isoksi. Pitänee käydä siis näyttäytymässä, kiitos vastauksista.

Vierailija
4/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

munasarjakysta puhjennut? käy lääkärissä, voi nimittäin tulehtua jos käy huono tuuri.

Vierailija
5/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee pikimmiten hakeutua tutkimuksiin, mikäli on minkäänlaista ylimääräistä vuotoa, koska se saattaa olla oire jostain pahemmasta, yhtään sinua pelottelematta. Kierukasta ei ole minulla kokemusta, e-pillereistä kylläkin. Lisäksi minulla on niin paljon ollut erilaisia gynekologisia sairauksia - vakaviakin - että osaan olla hyvinkin antennit pystyssä. Viimeisimpänä on kohtu poistettu keväällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi