Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isovanhemman tehtävä ei ole hoitaa lapsenlapsiaan.

Vierailija
29.09.2019 |

Ei todellakaan ole, joten lopettakaa valitus ja kitinä. Jos ette itse osaa hoitaa, antakaa lapsenne vaikka adoptoitavaksi.
Itse en lapsenlapsistani ole hoitanut kuin kahta vanhinta ja kahta nuorinta en ole nähnytkään, kun asuvat ulkomailla ja varmaan en koskaan näekään mutta eipä tuo haittaa, kun ei kerran tunneta.
Olen eläkkeellä ja minulla on elämä. Hankkikaa tekin sellainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Minuuttimies! Niitä reseptejäs odotellaan.

Vierailija
2/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hoida lapsenlapsia, voi varautua yksinäiseen loppuvanhuuteen mätänemässä jossain laitoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsinaiselta perhe idyliltä

Vierailija
4/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehtiihän sitä muutaman vuoden elää omaa, leppoisaa aikaa, kun saa omat lapset aikuisiksi. Sitten onkin voimia astua taas remmiin ja alkaa huolehtimaan lapsenlapsistaan. Mitä sitä nyt naisilla muuta tekemistä olisi, kun hoivavietillä on varustettu. Tylsäksi kävisi naisen elämä, jos ei saisi taas hoivata ja hoitaa, kun muutaman vuoden on saanut elää kuin ellun kanat. Ja ei vanhoilla ihmisillä enää sitä seksiäkään ja parisuhdetta tarvitse hoitaa, joten jotain kivaa sisältöä kaipaa mummi elämään, kun pappa harrastaa ja nauttii eläkevuosista. Kummasti mummin yksinäistä elämää piristää lauma lapsenlapsia aina hoidossa.

Vierailija
5/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että muutama vuosikymmen se oli ihan normaalia, että isovanhemmat auttoivat lastenhoidossa, varmasti ap:n lapsetkin olivat joskus mummolassa hoidossa.

Ja nyt syntyvyys laskee. Toki järkikin sen sanoo, ettei lapsia kannata hankkia, jos tietää, että ihan yksinään saa pärjätä, vanhemmuuden vaatimusten kasvaessa.