Mies, minkä ikäisistä naisista kiinnostut parisuhde mielesssä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan haluaa ja pystyy saamaan lapsia, eli varmaan siinä 18-35v. Eiköhän molemminpuolisen kiinnostuksen todennäköisyys ole sitä suurempi, mitä lähempänä on omaa ikää. M35
Miten vtussa te saata* ukot luulette, että 18vee voisi olla kiinnostunut jostain heidän näkökulmastaan keski-ikäisenä ukosta.Hei Herätkää saat* udi-oo-tit.
Vierailija kirjoitti:
35-38
M50
Sinunkin olisi pitänyt pariutua alle kolmekymppinen.Nyt on enää turha haaveilla.Kukaan ei halua viisikymppistä ukkelia, ei edes kuusikymppinen nainen.Ehkä kelpaisi juuri ja juuri jollekin +70vuotiaalle
Parisuhteeseen 25-35, seksisuhteeseen 35-50. Haluan lapsia joskus mutta tykkään hyvästä seksistä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan haluaa ja pystyy saamaan lapsia, eli varmaan siinä 18-35v. Eiköhän molemminpuolisen kiinnostuksen todennäköisyys ole sitä suurempi, mitä lähempänä on omaa ikää. M35
MIKSI olet jättänyt lapsenteon noin myöhällä iällä? Etkai lue liikaa iltasanomien uutisia jossa lukee että mies voi tehdä lapsia 70 vuotiaina? Tiesithän että miehen sperman laatu alkaa laskea juuri sinun ikäisenä? ET voi loppuelämääsi vaatia nuorta naista lapsentekohommiin jos itse olet jo vanhus.
Sivusta: Itse uhrasin 17v naiseen joka ei voinut saada lasta. Enkä ollut itse valmis eroamaan sen takia kumppanistani. Kumppani päätti lähteä oman esimiehen matkaan. Joten nyt ollaan tilanteessa jossa haaveilen jälkikasvusta vielä kun on mahdollista. Plus kun on testautettu omat uimarit niin miksi ei....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vtussa te saata* ukot luulette, että 18vee voisi olla kiinnostunut jostain heidän näkökulmastaan keski-ikäisenä ukosta.Hei Herätkää saat* udi-oo-tit.
Etkö tiennyt että miesten ego on erittäin suuri ja he luulevat olevansa hyvännäköisiä ja ihania aina sinne 50v saakka? He todella kuvittelevat että kaunis 18 vuotias tyttö haluaa suhteeseen 35v kulahtaneen sedän kanssa :D
Mies38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI olet jättänyt lapsenteon noin myöhällä iällä? Etkai lue liikaa iltasanomien uutisia jossa lukee että mies voi tehdä lapsia 70 vuotiaina? Tiesithän että miehen sperman laatu alkaa laskea juuri sinun ikäisenä? ET voi loppuelämääsi vaatia nuorta naista lapsentekohommiin jos itse olet jo vanhus.
Sivusta: Itse uhrasin 17v naiseen joka ei voinut saada lasta. Enkä ollut itse valmis eroamaan sen takia kumppanistani. Kumppani päätti lähteä oman esimiehen matkaan. Joten nyt ollaan tilanteessa jossa haaveilen jälkikasvusta vielä kun on mahdollista. Plus kun on testautettu omat uimarit niin miksi ei....
Oma vika sitten. Itse en ainakaan suosi yli 35v miehiä lastentekohommiin.
Tiesittekö muuten naiset, että 16-vuotias saa harrastaa seksiä laillisesti myös ikäiseni 44-v miehen kanssa.
m75
Kyllä keski-ikäinen mies saa nuoren naisen, jos on antelias. Pihi ei saa.
Ikä ei ole iso juttu. Enemmän kiinnitän huomiota olemukseen ja siihen että nainen näyttää vielä sen ikäiseltä että voi saada lapsia. Eli lukuina ehkä siinä 25-37. Riippuu niin naisesta.
M37
Mulle ei iällä ole mitään väliä jos muuten natsaa. T:m42v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vaatimassakaan. Sitten jää lapset tekemättä, jos hyvää naista ei löydy. Sen verran ajattelen niitä tulevia lapsianikin, että saisivat hyvän äidin. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-38
M50Sinunkin olisi pitänyt pariutua alle kolmekymppinen.Nyt on enää turha haaveilla.Kukaan ei halua viisikymppistä ukkelia, ei edes kuusikymppinen nainen.Ehkä kelpaisi juuri ja juuri jollekin +70vuotiaalle
Älähän nyt ole noin tiukkapipoinen. Minulla on omanikäinen vaimo, 4-kymppinen rakastajatar ja 37 vuotias tyttöystävä. On maksukykyä ja iso libido.
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika sitten. Itse en ainakaan suosi yli 35v miehiä lastentekohommiin.
Hyvä, jäädään odottamaan sinun vauva-palstan avausta. Sitten kun lähentelet 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen nuorikon matkaan miehesi lähti?
Jos/kun tästä jossain vaiheessa vielä palaan nettideitteihin, niin ajattelin laittaa ikähaarukaksi 23-33. Voin joustaa tuosta, jos nainen vaikuttaa muuten todella potentiaaliselta, mutta tuskin voisin harkita alle 20-vuotiaita enää, tai yli 40-vuotiaita.
M30
"tytöt" jotka on sitä mieltä että ~40 miesten ei tarvitse enää tehdä lapsia. Niin kaivakaa se pää pois sieltä....... Ja käykää ihan mielenkiintoa kirjautumassa deitti palveluun ja katsokaa ~40v naisia. Huomaatte että aika moni heistäkin on vielä lasten hankinnan kannalla.
Ja sitten vielä kannattaa katsoa palveluista, joissa ihannekumppaneita listataan. Huomaatte että aika moni ~30v nainen joka ei ole vielä saanut jälkikasvua hakee vielä miestä jonka yläikä rajaksi on määritelty ~40v.
ps. puhumattakaan noista julkis isistä ja heidän puolisoista (esim. Niinistö & Haukio)
Monta päivää tässä menikin, että ikäeroprovoilija sai trollattua ketjun käyntiin. Nyt näyttää olevan aktiivisena parikin ketjua.
Aika hassua että mieheet jättää lapsenteon noin myöhään ja sitten kuitenkaan toivotaan naiselta nuorempaa ikää ihankuin heidän olisi pakko sitten alkaa tehdä lapsia ikälopun miehen kanssa. Herätkää ajoissa