On ihanaa nyt kun meillä on vauva! :)
Ihan turhaan pelotellaan kaikenlaisella, että kuinka ei enää ehdi mitään jne. Nytkin trollaan Vauvassa ja lapsi nukkuu tuossa vaunuissa. Tosi hienosti mennyt kaikki.
Ei kannata murehtia tulevaa vaan laittaa lapsia tulemaan!
Kommentit (6)
Tämä on hauska trolli. Meni hetki tajuta.
Minäkin olen kuullut kuinka raskasta vauva-arki kuulemma on, mutta eipä tämä nyt kovin raskasta ole. Vaikea enää edes kuvitella sitä aikaa kun meitä oli hetki sitten ainoastaan kaksi.
Juuri näin! Asiat menevät omalla painollaan eikä sitä todellakaan kannata murehtia etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kuullut kuinka raskasta vauva-arki kuulemma on, mutta eipä tämä nyt kovin raskasta ole. Vaikea enää edes kuvitella sitä aikaa kun meitä oli hetki sitten ainoastaan kaksi.
Enemmän minua hirvittäisi sivusta seuranneena se kun lapsi menee päiväkotiin ja kouluun. Yhtä sirkusta näyttää kavereilla olevan. Kiitän aina itseä, että onneksi ei ole lapsia kun heitä kuuntelee.
Oma vapaa-aika näyttää olevan myös melko lähellä 0 heillä, ei houkuttele.
Onnittelut vauvasta! Mahtavaa, omanlaistaan aikaa.
Lapsen saaminen on ihmiselle huippukokemus, jonka vertaista ei ole. Ihanaa, kun on pari tervettä, hauskaa ja fiksua lasta. Lapsen vanhempana oleminen on ihan parasta. Sitä haluaisin korostaa kaikille niille, jota kieltämättä monipuolisesti vinksahtanut maailmanmeno ahdistaa.