Pysyykö sulla kynä rinnan alla vai tippuuko maahan?
Minulla tippui maahan. 3 lasta olen imettänyt ja vielä tissit terhakkaasti pystyssä. Kaipa nuo joskus sitten laskeutuu :'D
Kommentit (17)
Kynä pysyy visusti rinnan alla. Mutta... Minulla onkin kauniit, pisaran muotoiset uhkeat rinnat. Miehet ovat hulluna niihin, vaikka ikääkin jo 42v. :) Tosin, en ole koskaan imettänyt (onneksi).
Pysyy vaikka koko penaali! Mies tykkää leikkiä näillä. D-kupit ja ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Kynä pysyy visusti rinnan alla. Mutta... Minulla onkin kauniit, pisaran muotoiset uhkeat rinnat. Miehet ovat hulluna niihin, vaikka ikääkin jo 42v. :) Tosin, en ole koskaan imettänyt (onneksi).
Siis... niinku mitä??
Vierailija kirjoitti:
Siis tän testin pointtina on ettei saisi pysyä. Jos on vielä terhakat niin pitäisi pudota
Mulla pysyy koko penaali ihan vaivatta. Karmeat riipparit. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tän testin pointtina on ettei saisi pysyä. Jos on vielä terhakat niin pitäisi pudota
Haha. Länsimaissa näin, kun taas Kaukoidässä sama testi menee niin, että jos kynä EI pysy rinnan alla, ei nainen ole oikea nainen.
Riipparit täälläkin, eli vastaan myös että pysyy vaikka koko penaali. Isohkot luomurinnat ja kaksi pitkää imetystä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, että jos on vähänkään isommat rinnat, niin ne yleensä "riippuu" hieman. Ja riippuvat rinnat eivät automaattisesti ole rumat. Rintojen kauneus on yhteyksissä enemmänkin muotoon, kuin kokoon.
Nämä hyttysenpistot ei hyvällä tahdollakaan pitele minkäänlaista kynää tai kynän puolikasta :D
Ei pysy. Pienehköt ja pystyt rinnat, B-kuppi. Olen imettänyt kaksi lasta, ikää 52 vuotta.
Hahaha, ei ole edes teininä pysynyt. On fysiikan lakien vastaista, että isojen rintojen alta putoaisi kynä
Alas. Kuka sellaisen typeryyden muuten on edes keksinyt? Kyse on ihmiskehoista, eikä mistään autoista tai nukeista.
Kynä pysyy vain riippuvien rintojen alla.
Jos rinna ovat pystyt, kynät eivät pysy rintojen alla, puhumattakaan penaaleista.
Ja riippuvat rinnat ovat rumat.
AP on näitä pienirintaisia naisia. Suuremmilla rinnoilla ei tarvitse miettiä mihin sitä, vaikka kännykän laittaisi... Miehillä ei ole valittamista ollut. Muutenkin olen naisellisen kurvikas, eli lanteillakin, vaikka se kännykkä pysyisi tai pepun päällä. Poikamaiset vartalot ovat erilaisia.
No ei tosiaan kyllä pysy. 2 lasta imettänyt, Kuppikoko b-c ja ihan kivat tissit on. :)
Ne mitään laskeudu, mun mummolle on toiset kateellisia vanhainkodissa kun sil on niin hyvät tissit :D kudostyypistä kiinni.