Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minulle käy aina näin ihmissuhteissa

Vierailija
29.09.2019 |

Luulen miehen pitävän minusta ja olen näkevinäni paljon vihjeitä siitä, mutta lopulta paljastuukin, ettei hän tietenkään minuun ollut ihastunut.

Taas on käymässä näin, kun ihastuksen kohteeni taitaa olla lähentymässä entisen säätönsä kanssa. En yksinkertaisesti kestä tällaista. Olen aivan varma hänen flirttailleen minullekin. :(

Miksi aina minulle käy näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on voinut olla ihastunut, mutta iso osa ihastuksista vaan laimenee eikä johda mihinkään vakavampaan.

Vierailija
2/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on voinut olla ihastunut, mutta iso osa ihastuksista vaan laimenee eikä johda mihinkään vakavampaan.

En usko. Olen oikeasti erittäin järkyttynyt tästä, sillä olin aivan varma hänen olleen kiinnostunut minusta. Hänen viestiensä sävy ja kaikki eleet... :( Ehkä tunteillani on sitten hauskaa leikkiä sillä aikaa, kun aletaankin taas säätää entisen kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mielle muillekin noin käy, älä siis huoli.

Vierailija
4/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä on käsittääkseni tapana flirttailla ihan huvikseen, ilman aitoa kiinnostusta. Ehkä hän kuului näihin. Tai sitten hän oli ihastunut muttei tunne ollut kovin kestävää sorttia. Oli miten oli, et kummassakaan tapauksessa tainnut paljoa menettää. Oletan, että haluat miehen joka ei leiki tunteillasi ja jonka tunteet ovat pysyvät.

Vierailija
5/5 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä on käsittääkseni tapana flirttailla ihan huvikseen, ilman aitoa kiinnostusta. Ehkä hän kuului näihin. Tai sitten hän oli ihastunut muttei tunne ollut kovin kestävää sorttia. Oli miten oli, et kummassakaan tapauksessa tainnut paljoa menettää. Oletan, että haluat miehen joka ei leiki tunteillasi ja jonka tunteet ovat pysyvät.

Niin, totta. Minä vain todella olin erittäin ihastunut häneen :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi