Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aineenopettajan pedagogiset - millainen on soveltuvuuskoe?

Vierailija
29.09.2019 |

”Valinta aineenopettajan pedagogisiin opintoihin perustuu soveltuvuuskokeeseen, jossa arvioidaan opiskelijan edellytyksiä opettajan tehtävään.” (UEF)

Millainen on tämä soveltuvuuskoe?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyllä jo kymmenen vuotta aikaa kun olen itse kyseisessä kokeessa käynyt mutta silloin se oli haastattelu jossa oli kolme haastattelijaa: yksi yliopistolta oman pääaineen laitokselta ja kaksi opettajaa norssilta. Muistaakseni siinä oli joku pistemäärä vaikka 20 ja puolet pisteistä piti saada että saattoi tulla valituksi. Aika helppoja kysymyksiä kyselivät: Miksi haluat opettajaksi jne. En tiedä ketään joka ei olisi siitä läpi päässyt.

Vierailija
2/3 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on kyllä jo kymmenen vuotta aikaa kun olen itse kyseisessä kokeessa käynyt mutta silloin se oli haastattelu jossa oli kolme haastattelijaa: yksi yliopistolta oman pääaineen laitokselta ja kaksi opettajaa norssilta. Muistaakseni siinä oli joku pistemäärä vaikka 20 ja puolet pisteistä piti saada että saattoi tulla valituksi. Aika helppoja kysymyksiä kyselivät: Miksi haluat opettajaksi jne. En tiedä ketään joka ei olisi siitä läpi päässyt.

Kiitos vastauksesta!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän ihmisen, joka ei päässyt läpi. Sai kyllä paikan seuraavana vuonna.