Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA NOPEESTI! Persikkasoseesta tuli liian litkua:

31.05.2006 |

Eli tein persikoista sosetta itse, mutta siitä tuli liian litkua. Mitä voin laittaa siihen joukkoon, jotta se hieman kangistuisi? Aijon pakastaa soseen, joten en tiedä mikä kestää pakastuksen. AUTTAKAA MINUA PIKAISESTI, muuten heitän soseen roskiin vielä tänään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta kyllä tunnu kovinkaan järkevältä pakastaa ollenkaan soseita.kyllä siinä kärsii maku,rakenne,ja ennenkaikkea vitamiinit.

kait teit edes tuoreista,etkä mistään säilykemoskasta.?

liputan täällä hyvän ruoan puolesta;)

Vierailija
2/8 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide se tuokin, mutta en kysynyt sitä että olenko tyhmä kun pakastan ruuat, joten en ihan saanut nyt vastausta kysymykseen. Alkaa tosissaan ottamaan päähän, että pitää väkisinkin saada oma mieli sanottua, vaikka tietää sen olevan loukkaavaa. Ymmärtäisin jos olisin kysynyt " olenko huono äiti kun..." , mutta kysyin että mitä laitan sekaan jotta ei ole liian litkua ja saan tuollaisen vastauksen. Toivottavasti olet itse helvetin tyytyväinen itseesi nyt ja olet se maailman paras äiti joka tekee kaiken oikein! Pidä huoli ettet itse tee mitään väärin, ettei kukaan voi tulla sinua kritisoimaan asioistasi, sillä sinähän olet täydellinen. Herää, kukaan ei ole ja silti meidän lapsista tulee ihania ihmisiä. Kukin tallaa tyylillään. lapseni ei kuole jos syö muutamia kertoja pakastettua persikkaa. VOI LUOJA SINUA!

Eli siis, saako täältä asiallisia vastauksia kysymyksiin vielä vai onko tämä touhu todella mennyt tämmöiseksi täällä?

En muuten persikoita pakastaisikaan(tiedoksi kukkahattuselle), mutta kun niitä tuli ostettua paljon ja ne menevät niin nopeasti huonoksi ja olemme lähdössä matkalle.Ei viitsisi roskiinkaan heittää persikoita. Soseutin ne ja nyt mietin että onko se roskiskamaa. :( Eli tietääkö kukaan millä sitä voisi suurustaa????

Nimimerkki: ihmettelee pitkän tauon jälkeen tämän palstan huonon mielen viljelemistä ja mielipahan tuottoa kaikissa asioissa. MIksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit suurustaa maizenalla jos maissi käy tai sitten perunajauhoilla jos peruna käy. Muuta en keksi!

Vierailija
4/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,mutta voit kokeilla ensi kerralla jos sattuu samanlainen " vahinko" :)

Vierailija
5/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en nyt oikein osaa vastata tohon sun kysymykseen mutta voisko sen pakastaa tollasenaan vaikka jääpalakuutioiksi, siitä ois helppo ottaa aina antamaan makua ja jäähdyttämään puuroa.

Vierailija
6/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilisit banaania? ainakin kuvittelisin,et se paksuunnuttais sitä,mutt jos halusit tehdä pelkkää persikkasosetta,niin sitten en kyllä tiedä,mikä tehois :D

Vierailija
7/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos et, niin älä suurusta sosetta, vaan poista siitä nestettä. Eli pane sose esim. kahvinkeittimen suodatinosioon suodatinpussiin. Ite olen mm. rahkasta poistanut näin ylimääräiset nesteet. Myös harson läpi puristaminen saattaa toimia, en ole varma, kun en ole kokeillut.

Vierailija
8/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä jemmata idea korvan taakse ja käyttää sopivana ajankohtana...