Olisi pitänyt nuorena valita kunnon mies
Silloin vielä kun oli hoikka ja nätti. Tuli tehtyä virhe valinta silloin.
Kommentit (73)
Sorry ammattivalittaja, en pysty tukemaan sinua kun vanhapoikasinccis tulee ällöttämään. Tsemppiä ammattivalittaja!
Miksi tytöt valitsitte kspäitä. En olisi huolinut.
7-päivää "kriitikot" ovat paikalla ;)
Ensin lukevat ja sitten kiihkossa arvostelevat.
Hihi ;)
Sinccis
Niin olisi ujommille ja hoikille tytoille riittääkin vientiä!
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Eli yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sorry ammattivalittaja, en pysty tukemaan sinua kun vanhapoikasinccis tulee ällöttämään. Tsemppiä ammattivalittaja!
Parantuminen alkaa siitä, että myönnät totuuden. Sanotaan myös viisauden aluksi.
Siis SINÄ et pysty, SINÄ et kykene. Hienoa!
Kun myöntää ongelmansa, niin on parantumisen tiellä!
Ystäväsi,
Sinccis
Sama, paitsi että olen hoikka vieläkin, mutta muut asiat ulkonäössä on nyt pilalla, niin en usko että kelpaisin kenellekään, varsinkaan kun olen kai hankala muutenkin.
En sano etteikö nykyinenkin olisi monilta osin kunnollinen mutta lähinnä se että olisi pitänyt katsella hieman tarjontaa eikä ottaa sitä jonka ensiksi sai. Nyt en tiedä mitä muuta olisi ollut tarjolla ja koska koko suhteen ajan olen elänyt siinä toivossa että tietyt olemassa olevat ongelmat parisuhteessa ratkeavat, mutta nyt pelkään että olenkin tyytynyt, sillä kyllähän asiat voi itselleen selitellä parhainpäin, vaikka todellisuudessa kaipaisitkin tiettyjä asioita joita nykyinen ei sinulle ole halukas tai pystyvä tajoamaan. Puhun vain omasta kokemuksestani ja veikkaan että mieskin voinut ajatella samoin.
Minä olen aina ottanut sen minkä olen sattunut saamaan, ei ole koskaan ollut valinnanvaraa, vaikka peräti nainen olen (ja viimeiseen 8 vuoteen en ole sattunut enää saamaankaan)
Siis tapailin nuorena espanialaista miestä ja ihan mukavaa kaikin puolin. Välillä harmittaa nyt 20 v. myöhemmin lokakuun räntasateessa tarpoessa töistä kotiin lapsille ruokaa laittamaan että jos olisin pelannut kortit oikein voisin olla nyt Madridissa....
Oikeasti sinccis, painu hoitoon ja käsittele siellä äitisuhteesi. Hyvää matkaa kehittymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo myöhäistä, vielä ehtii. Näin aion itsekin toimia. Se ei ole muutamasta liikakilosta kiinni. Asenne ratkaisee!
Ikää jo lähemmäs 50v eli myöhäistä on.
Kuinka monta vuosikymmentä sinä sitä virhevalintaasi olet katsellut?
Ekaa virhevalintaa 10v, tokaa nyt 14v.
Onko lapsia siunaantunut? Silloinhan olisi jotain hyvää jäänyt molemmista suhteista.
Miksi lasten oletetaan aina olevan hyvä asia? Joo varmasti kiva ton tyypin on olla yh:na ja yrittää etsiä uutta suhdetta :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sinccis, painu hoitoon ja käsittele siellä äitisuhteesi. Hyvää matkaa kehittymiseen.
That´s all you got ?
Liirum Laarum
Työnnä banaani pinppaasi
Hihi ;)
Sinccis
Noihan se meni. Luokkakokouksessa näki että ne kauniit jännätytöt jotka polttelivat röökiä välitunnilla ja antoivat pillua koviksille ylimmillä luokilla ovat nykyisin yh tapauksia ja työpaikat tyyliin parturikampaaja lähihoitaja työtön.
Rillipäistä moni, tai no muutama kun ei heitä nyt niin montaa ollut, haki vaimon thaimaasta tai filippiineiltä ja viettävät tavallista keskiluokkaista elämää. Töissä tyyliin it insinööri, lääkäri. Isohkot ok talot ja pari uudehkoa autoa tallissa.
Kumpikohan sitten on loppujen lopuksi on onnellisempi.
Ois pitäny nuorempana tajuta ettei kannata ottaa yhtään ketään naista. Loppujen lopuksi ollut vain harmia.
M36
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Eli yksin.
Huonossa suhteessa tuntuu, että parempi yksin. Yksin tuntuu, että parempi olisi edes joku rinnalla. Se joku kyllä löytyy, kun itsetunto vahvistuu, eikä vaadi toiselta sitä, mitä läheiset tai ympäristö vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa sille on kirjoitella, innostuu vaan saamastaan huomiosta ja spämmää ketjun täyteen jorinoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo myöhäistä, vielä ehtii. Näin aion itsekin toimia. Se ei ole muutamasta liikakilosta kiinni. Asenne ratkaisee!
Ikää jo lähemmäs 50v eli myöhäistä on.
Kuinka monta vuosikymmentä sinä sitä virhevalintaasi olet katsellut?
Ekaa virhevalintaa 10v, tokaa nyt 14v.
Onko lapsia siunaantunut? Silloinhan olisi jotain hyvää jäänyt molemmista suhteista.
Miksi lasten oletetaan aina olevan hyvä asia? Joo varmasti kiva ton tyypin on olla yh:na ja yrittää etsiä uutta suhdetta :D
Älä muuta virka, ystävä
Jos mulla olisi lapsia jonkun Kouvolalaisen naisen kanssa, niin mä en kyllä laskisi sitä hyväksi asiaksi, vaan piiiitkäksi miinukseksi.
Mutta jokainen tyylillään ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa sille on kirjoitella, innostuu vaan saamastaan huomiosta ja spämmää ketjun täyteen jorinoitaan.
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Sinccis
;)
Kaikilla hyvillä miehillä ei ole hyvää naista, joten kyllä niitä koko ajan vapautuukin.
En mä tietenkään väitä olevani maailman komein, vaikka joku muu voi komea ollakin ;)
Eli psykologia on pitkälti paljon yleistyksiä, mutta kyllä siellä pieniä totuuksiakin joskus on.
Hihi ;)
Sinccis