Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Miten sinua voisi tyylikkäästi kysyä mukaan kolmen kimppaan?

Vierailija
28.09.2019 |

Tilanne:
Olen parisuhteessa ja meillä on toiveena saada toinen mies mukaan peuhaamaan aina välillä. Olen tarkka tavarasta, joten kuka vaan ei todellakaan tähän käy. Nyt miehen kaveri on alkanut viihtyä meillä hyvin ja paljon. Olen hänestä vähän kiinnostunut joten hän voisi olla sopiva. Nyt pitäis vaan saada jonkinlainen aloite tehtyä asiaan sellaisella tavalla, että siitä voi kaikki osapuolet halutessaan perääntyä ilman kiusallisuuksia. En halua, että välit menevät oudoksi tai olla tunkeileva tai mitään sellaista. Miten tämä selvittely tyylikkäästi hoidetaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon, että oikeasti harva mies haluaa peuhata toisen miehen läsnäollessa. Se pitäis olla joko tosi epätoivoinen pillun saannin suhteen tai sit jotenkin pervo. 4 kimppa ois eri juttu siinö mielessä.

Tosiaan tähän asiaan liittyen lisään nro.19kommentista alphana että minua kiihottaisi aivan älyttömästi jos kaverini ja naisensa sopisivat että jos kaveri innostuu niin hänen naisensa lähettäisi viestin miehelleen että ok, jotta hän ei edes tulisi kotiin. Minua kiihottaisi jos kaverini nainen tulisi miehensä lähdettyään sovitusti ilman vaatteita toisesta huoneesta ja sanoisi minulle alphalle haluan tuntea miehekkyytesi sensuaalisesti ilman kondomia niin että laukeaat hedelmällistä spermaasi minun vaginaan, mieheni tietää tästä ja hän haluaa olla cuckold ja antaa vain sinun rakastella minua ja hän ei tule ikinä kotiimme kuin sinä rakastelet minua, haluan tuntea monta orgasmia ja aloittaa seksi elämän ihana alpha kaverimme.

Vierailija
22/27 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon, että oikeasti harva mies haluaa peuhata toisen miehen läsnäollessa. Se pitäis olla joko tosi epätoivoinen pillun saannin suhteen tai sit jotenkin pervo. 4 kimppa ois eri juttu siinö mielessä.

Tosiaan tähän asiaan liittyen lisään nro.19kommentista alphana että minua kiihottaisi aivan älyttömästi jos kaverini ja naisensa sopisivat että jos kaveri innostuu niin hänen naisensa lähettäisi viestin miehelleen että ok, jotta hän ei edes tulisi kotiin. Minua kiihottaisi jos kaverini nainen tulisi miehensä lähdettyään sovitusti ilman vaatteita toisesta huoneesta ja sanoisi minulle alphalle haluan tuntea miehekkyytesi sensuaalisesti ilman kondomia niin että laukeaat hedelmällistä spermaasi minun vaginaan, mieheni tietää tästä ja hän haluaa olla cuckold ja antaa vain sinun rakastella minua ja hän ei tule ikinä kotiimme kuin sinä rakastelet minua, haluan tuntea monta orgasmia ja aloittaa seksi elämän ihana alpha kaverimme.

Kirjoitustyylistä päätellen taidat olla tosielämässä enemmänkin zeta-tason miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole tilanne eikä mahdollisuus tässä meidän tilanteessa.

Ap

Vierailija
24/27 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan ihan vapaamielinen ja kokeilunhaluinen?

Ap

Vierailija
25/27 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikset duunaile itseäsi valmiiksi miehellesi niin riittää yksi mies taikka se tuttu mies ei ole kaikkein paras vaihtoehto kuka kaveri nyt haluaa tulla kaverin muijaa panemaan samalla kun ukko on siinä vieressä

Duunailu on nykyiselläänkin varsin monipuolista eikä ole kyse siitä, että mieheni olisi mitenkään riittämätön. Olisi vaan hauskaa tehdä petipuuhista vielä monipuolisempia.

Ihmiset kiihottuvat eri asioista.

Ap

Vierailija
26/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kysynyt häntä kolmen kimpaan?

Vierailija
27/27 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisit miehesi kanssa että miehesi sanoo kaverilleen että haluat olla kahden miehen kanssa sängyssä ja että sinä haluat nimen omaan kaveria.

Se helpottaisi kaverin tunteita että ei ole liian tunkeileva jos miehesi sanoo kaverilleen ja hän voi sanoa vaikka eroottisesti että haluat kaverin munaa tosiaan lujaa ja takaata päin niin että kaverin spermat valuu vaginasta, voitte sopia miehesi kanssa miten hän sanoo sen kaverilleen mutta silti luottamuksellisesti ja ketään loukkaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme