Ei saa näyttää että on henkisen ja fyysisen romahduksen partaalla
pakko mennä ja tehdä ei saa valittaa pitäisi soittaa tuosta ja tästä asiasta ja töissä käydä ei ole rahaa ahdistaa kokoajan haluaa kuo lla ja pelkää joka oiretta ei saa näyttää että on sairas tai väsynyt tai romahtaa koska pitää mennä ja tehdä muut ajattelee että laiska luuseri en saa nukuttua ilman rauhoittavia kaikki mahdollinen jännittää ja tekee jännittyneeksi ja ylivireäksi kurkku kipeä varmaan kuolen eikä kannata edes lääkäriin soittaa eikä edes ole auki kuin ensiavut ja ne käskee levätä tai soittaa viikolla terveyskeskukseen en muista enkä voi soittaa koska tarvii olla töissä tarvin tuntea koska tarvin rahaa koska laskuja pino ja lainaa talosta enkä muuta koska haluan asua maalla enkä ihmisten keskellä ja ajattelu tästä saa vaan itkun ja romahduksen päälle eikä tästä maksa kukaan mitään ja jäisi vaan velkaa pankkiin minä olen tyhmä minua pystyy helposti huijaamaan tai pyytään tekemään jotain liikaa tai väärin enkä ymmärrä pysähtyä tauolle en tunnista olenko kipeä en ymmärrä mistään mitään parempi olisi vaan kuolla koska minä olen vain kuluerä josta ei tule valtiolle ja kansantaloudelle mitään tuottoa vaan verorahoja menee minun elossa pitämiseen joten turhaa tämän on minä en jaksa tehdä mitään eikä minulla ole mitään mielekästä tekemistä kun ei ole varaa kävelyllä käynti ahdistaa jos ihmiset näkee tai jos seison pihassa menen piiloon jos auto tulee ettei ne näy minua minä olen oikeasti ihan romu ihminen kukaan ei tätä oikeasti lue tai lukee ja sanoo hae apua olen hakenut viimeiset 14 vuotta ei tästä tule mitään ei voi näyttää että oikeasti ei voi hyvin koska mitä muut ajattelee on sopinut työjutut ei niistä voi jäädä pois tai asia mikä minun piti hoitaa en ole muistanut enkä jaksa pysty en tiedä ahdistaa sekin minä en voi oikeasti ottaa vastuulle mitään asiaa hoidettavaksi kun en osaa jaksa pysty stressaan kroppani jännittyneeksi help.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Siis hyvänen aika. Kaikki järjestyy. Annan sulle iso halin/halauksen. Onko sulla parisuhdetta tai oletko sellaisen hankkimassa, auttaisi paljon. Itse heikon hetken kohdalla ajattelen kahta lastani ja päätän että selviän. Ex jätti mut kahdeksan vuotta sitten ja on se elämä ollut hapuilua sen jälkeen. Kun olen parisuhdeihminen ja välillä tuntuu pahalta. Paljon iloa sun tähän päivään!
Ei ole mitään parisuhdetta 33 mies aivot ei saa tähän mitään vastausta aikaiseksi ap
Kaikilla muilla on oikeita murheita minulla ei ole ei saa valittaa pitää tehdä joka päivä ajattelen itseni t2pp2mist2 ei saa valittaa ota itseäsi niskasta kiinni mielenterveysongelmat ei ole sairauksia vaan laiskuutta yhdessä työpaikassa piti vain tehdä kipeänä töitä tauotta enkä minä osannut sanoa ei koska olen typerä en osaa tehdä juuri mitään vastuulleni ei voi jättää mitään koska siitä ei tule mitään istun kotona lähes laamaantuneena ainoa mitä teen on syön ja istun koneella vaikka pitäisi tehdä sitä ja tätä ei jaksaisi siivota.
Siis hyvänen aika. Kaikki järjestyy. Annan sulle iso halin/halauksen. Onko sulla parisuhdetta tai oletko sellaisen hankkimassa, auttaisi paljon. Itse heikon hetken kohdalla ajattelen kahta lastani ja päätän että selviän. Ex jätti mut kahdeksan vuotta sitten ja on se elämä ollut hapuilua sen jälkeen. Kun olen parisuhdeihminen ja välillä tuntuu pahalta. Paljon iloa sun tähän päivään!