Olen suomalainen ”konserttisalikiertue”
Onko täällä muita jotka ostaneet kyseiselle kiertueelle liput? Olin eilen itse imatralla kyseisessä tapahtumassa ja olin odottanut iltaa pitkään. Ilmeisesti koko kiertue siirretty konserttisaleista elokuvateattereihin. Esitys ja kalusto muistutti lähinnä 6lk keväjuhlaesitystä. Siitä oli juhlaorkesteri kaukana 😡
Kommentit (19)
Onko tässäkin takana tuo Kari Tapion kannabiskasvattaja poika? Ei kyllä kaveri paljon kunniaa isälleen tee näille hörhöilyillään. Lohjalla piti olla myös konserttisali mutta nyt siirrerretty tunkkaseen leffateatteriin.
Konsertista en tiedä, mutta itse elokuva ei ainakaan kunniaa tee Tapion muistolle. Piirsi kuvan juoposta pettäjästä. Neljättä poikaa ei mainittu sanallakaan...
Konsertti esitetään elokuvateattereissa, koska konsertin yhteydessä näytetään myös Kari Tapiosta kertova elokuva.
Alunperin ainakin Imatralla oli tarkoitus, että elokuva oltaisiin esitetty myös siis Karelian konserttisalissa. Itse ainakin ostin liput ”konserttisalikiertueelle”.
Juhlavaatteet päällä juhlakonserttiin ja bändi soittaa lippis päässä. Harmittaa etten ottanut rahoja takaisin kun siihen oli mahdollisuus silloin kun tapahtuma siirtyi pois konserttisalista.
Juhlavaatteet päällä juhlakonserttiin ja bändi soittaa lippis päässä. Harmittaa etten ottanut rahoja takaisin kun siihen oli mahdollisuus silloin kun tapahtuma siirtyi pois konserttisalista.
Olin myös eilen Imatralla ja oli kyllä suuri pettymys.. Ei todellakaan vastannut sitä mitä odotin!!
En kyllä menisi tuon jätkän konsertteihin vaikka ilmaiseks pääsisi, rahastanut isällään jo ihan tarpeeksi!
Minäkin olen konserttisalikiertue, tosin ruotsalainen.
Odotin hyvää psykedeliaa. Sain latteaa jurnutusta. Suomalaisen konserttisalikiertueen sisäinen kokemusmaailma olisi todellakin kiinnostanut.
Itse sain vain viestin sähköpostiini tapahtumajärjestäjän vaihtumisesta. Kävin katsomassa ticketmasterista ja huomasin että muissakin paikoissa vaihtunut konserttisaleista leffateattereihin.. enempää en tiedä asian taustoista..
No olihan se Kari Tapio juoppo. Miten siitä elokuvassa olisi tullut yhtään erilainen?
Juhlakonsertteihin ei tarvitse katsojan pistää juhlapukua päälle, siistit vaatteet riittää, ne on erikseen suuret juhlakonsertit.
Kari Jalkasen poika on soitellut paljon tanssilavoilla ja tanssipaikoilla, eikä hän tietenkään ole missään nimessä isänsä veroinen, kaukana siitä.
Mutta Kari Tapio oli iskelmistä pitäville sinivalkoinen ääni, ja hänellä on vankka kannattaja kunta tuossa lajissa.
Saattaa olla niin, että konserttisali olisi ollut liian kallis vuokrainen tuolle yhtyeelle.
Lipunmyynti konsertteihin on ollut heikkoa, joten vaihdettu halvempaan esiintymispaikkaan.
Konsertin kustannukset olisivat yhtyeelle olleet suuremmat, kuin tulot, oli pakko esiintyä edullisemmassa paikassa.
Lipunhinta kuitenkin sama. Ois kannatanut Joonan keskittyy kukkien kasvatukseen ja antaa Kari Tapion muistojen rippeiden elää rauhassa. Nyt yrittää isänsä peruille rahastaa. Jopa Isänsä parhaita ystäviä varmaan juovuspäissään facessa haukkuu häipäisijöiksi kun kantaa ristiä joka oli Ilkan ja Karin välillä sovittu.
Kari Tapion biisit omiakin iskelmälemppareita mut nyt vähän ristiriitaiset fiilikset elokuva myötä
Ristinen ja Lymi hyvä valinta pääosiin. Ihan lempparit sykkeestä :)
:D