Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhteesta tulla mitään, jos alku on vaikeeta ja hankalaa?

Vierailija
28.09.2019 |

Ollaan päädytty nyt erään miehen kaa sellaseen välitilaan et on yhteydenpitoa ja vihjailuja jne mutta mikään ei liikahda mihinkään! Pari kertaa ollaan tavattu ja fyysistä vetovoimaa on juu kyllä ja lisäksi älyttömän hyvin jutut menny yhteen, niin ja naurua on riittäny! Treffit on venyny joka kerta päivän mittaisiksi, koska on ollu hauskaa yhessä. Mutta joku tökkii ettei päästä eteenpäin, enkä ees tiedä mikä. En oo halunnu lähtee kyselemään mitään, koska ootellu hänen oma-aloitteisesti jotain kertovan ja tapaamista hän saa ite ehdottaa, koska on lapsia ym. hänellä ja niiden mukaan mentävä tietty. Mutta välillä mietityttää, että tuleeko tästä ees mitään, että jos mä vaan kuvittelen meidän loistavan kemian ja hän ei haluukaan tutustua enää paremmin...hitto että on tuskaa ja vaivaa pientä päätäni! Välillä aattelen, että on vaan epävarma mun suhteen ja toisena hetkenä sitten tuntuu ettei kiinnostusta vissiin olekaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on varattu?

Vierailija
2/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Mutta ihastunut olen. Kunhan saan omat asiani kuntoon, niin menoa se olisi. Olen ihastunut tähän mieheen jo nuorena ja nyt tuntuu että on meidän aikamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän tällä hetkellä ihanaa huumaa miehen kanssa, jonka piti olla yhden illan juttu. Pelkkää seksiä eikä muuta.

Eli kai se suhde voi alkaa vähemmän perinteiselläkin tavalla. Jos molemmat haluaa sitä.

Vierailija
4/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on varattu?

Ei oo varattu, tää on tieto. Mutta ei kuitenkaan seksiäkään oo multa vonkumassa, joten siksi oon ihmeissäni. Kun ei pelkästään kavereitakaan olla. Et tosiaan on joku ihme tilanne päällä ja toivottavasti selkenis ny johonkin suuntaan, ainakin aiemmin oon ihmisiä tulkinnu ok ja kyllä hän vaikuttaa musta ihan pitävän... Ei tarvis kun se treffikutsu tulla niin ois vähän selkeempi olo :)

Vierailija
5/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tilanne on niin yksilöllinen. Todella paha sanoa mitään. 

Nykyisen mieheni ja minun alku oli yhtä tuskaa. Tapeltiin suunnilleen ensitreffeiltä alkaen kuin ikuisuuden yhdessä ollut aviopari. Toisaalta se antoi jonkinlaisen luottamuksen tunteen. 

Kaikki käytiin läpi pitkän kaavan kautta ja huomattiin, että ero ei tule kysymykseen. Rakastamme toisiamme. 

Naimisissa ollaan nyt oltu viitisen vuotta. Yhteinen lapsikin on, minulla kaksi edellisestä liitosta. Edelleen tapellaan, kuuluu kai meidän luonteeseen. Anteeksi aina annetaan kuitenkin. 

Vierailija
6/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hermoile, jos vasta pari kertaa olette tavanneet.

Exän kanssa itse venkoilin kaksi kuukautta, ennen kun alettiin virallisesti seurustelemaan.

Edellinen exän kanssa varmaan puoli vuotta. Oon aiemmin saanut siipeeni aika pahasti niin halusin ottaa varovasti.

Nykyinen ja viimenen jäikin sit heti ensimmäisestä yöstä.

Varmaan tuo miehesikin haluaa miettiä rauhassa eikä hötkyillä, kun on lapsiakin. Plus sillä voi oikeasti olla paljon muutakin ajateltavaa.

Ota ihan rauhallisesti :)

Vierailija
7/8 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa niin kyllä sen huomaa. Turhia selittelyitä täällä aina "Pelkää tunteitaan" jne. Ei vain kiinnosta. Homo, varattu, ei ole kinnostunut, haluaa pelkkää plua...valitse siitä todellinen syy.

Vierailija
8/8 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hermoile, jos vasta pari kertaa olette tavanneet.

Exän kanssa itse venkoilin kaksi kuukautta, ennen kun alettiin virallisesti seurustelemaan.

Edellinen exän kanssa varmaan puoli vuotta. Oon aiemmin saanut siipeeni aika pahasti niin halusin ottaa varovasti.

Nykyinen ja viimenen jäikin sit heti ensimmäisestä yöstä.

Varmaan tuo miehesikin haluaa miettiä rauhassa eikä hötkyillä, kun on lapsiakin. Plus sillä voi oikeasti olla paljon muutakin ajateltavaa.

Ota ihan rauhallisesti :)

Kiitos tästä viestistä :) Oon nyt yrittäny ottaa rauhallisesti, koska tajusin että oon ollu oma itseni hänen kanssaan ja jos hän ei seurassani viihdykään, niin eihän hän ole se oikea mies minullekaan :) Pidän yhteyttä juu, mutta en anna hänen vaikuttaa muuhun elämääni. Ja lopetan hänen viestiensä odottelun just ny tällä sekuntilla!!!!!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi