Kuinka usein tiedät/epäilet naisesi masturboivan?
Kommentit (15)
Ei masturboi. Huomaisin kyllä koska olemme kuin paita ja peppu. Itse masturboin usein, ja kyllä, hän on läsnä.
Vaimoni pystyy ongelmitta olemaan masturboimatta viikkoja perätysten ollenkaan, eikä häntä panetakaan, vaikka joka aamu ja ilta vieressä juhlakunnossa oleva iso kalu ja hierovia hyväilyjä antava suukotteleva mukava mies. Aikaa ja voimia hänellä on, lukee mieluummin kirjaa tms. napostelee ja katsoo televisiota. Normaalia naiselta?
Voi voi, pojat.. jospa vain tietäisitte. 😂
Naisen masturbointia ei huomaa välttämättä mistään ulkopuolelta. Itse ainakin saan ihan reisien, takamuksen jne asentoa vaihtamalla painetta alapäähän. Sängyssä esim mahallaan ollessa on helppo tehdä tätä, silloin voi tehdä helposti äänettömän miniorkunkin. Auton tärinä penkkiin, etenkin vanhemmissa autoissa on kiva ja pienellä asentomuutoksella se tuntuu ihanalta. Klitorista jos hivelee sormella, ei siihenkään isoa ja huomiota herättävää liikettä tarvitse. Nämä nyt oli esimerkkejä omasta ns tavallisesta itsetyydytyksestä. Ei nämä siis ole sellaista erityisen tyydyttävää runkkausta, jota sitäkin teen joitakin kertoja viikossa. Silloin tavoite on isompi laukeaminen. Tämäkin on erittäin helppo tehdä omassa rauhassa kiireisessä lapsiperhearjessakin. Aina olen orkkuni kyllä saanut! Laittakaa naiset yläpeukku, jos teistäkin naisena itsetyydytys on ihan tosi helppo juttu.
On ehkä pari kertaa tunnustanut tyydyttäneensä itsensä 25 vuoden aikana. Eikä niistäkään kerroista kertomansa mukaan ollut tykännyt. Olen kuitenkin toiveikkaalla mielellä ja rohkaiseva, koska tämä jälkimmäinen kerta oli ihan tässä hiljattain.
Jaa niin miksikö haluisin rohkaista häntä? Minusta se olisi oikein hyvä tapa opetella nauttimaan vieläkin enemmän seksistä, rentoutumaan ja käsittelemään jatkuvaa stressiä jollain muullakin tavalla kuin stressaamalla koko ajan... Seksi on meillä kyllä ihan kiihkeää ja sitä on molemmille sopiva määräkin, mutta minusta hän voisi päästää irti kontrollista, heittäytyä ja antautua himolle vielä pykälän verran enemmän.
Seksi on erittäin hyvä harrastus, ja minusta ihmisten yleisesti ottaen kannattaisi harrastaa enemmän seksiä. Yksin ja yhdessä.
Silloin kun hommasin leluja hänelle, oma kiva oli päivittäistä, paristoja ja liukkaria kului. Nykyään jo useita vuosia lelut olleet kaapissa koskemattomana ja vastapainona annan hänelle orgasmin sormin tai suulla ennen jokaista yhdyntää. Sitä en tiedä hoiteleeko välillä sormineen itsensä, mutta sepä on hänen ikioma asiansa niin kauan kuin seksihaluja minun kanssa riittää nykyisen 3-8 kertaa viikossa, oikeastaan vaan kiihottaisi tietää pitävänsä seksimme lisäksi omaakin kivaa :)
Aina kun olen työmatkalla. On hankittu yhdessä Vibrat ja Wand. Ottaa ja lähettää kuvia, sekä videoita toimituksesta. Joskus tulee livevideota. Eli 5-10 päivänä kuukaudessa.
Ainkin kerran vuorokaudessa jollei saaminulta seksiä. Tekee sen estoitta vaikka makaisisin sängyssä hänen vieressään.
antaa nykyään vähemmän mun tehdä suulla loppuun eli ruvennut hieromaan itse..tiedä vaikka surinaattoritappeja piilossa....Veikkaus kerran viikossa itse tekee
Lähes aina seksin aikana. Yhdyntä tai muuta niin sinne se käsi menee sormettamaan. Saa näin myös orgasmin. On kiihottavan näköistä. Osin siksi se niin tekeekin. Varmasti tekee kun en ole kotona. Ei haittaa, sillä seksielämä meillä on tosi hyvää.
Vastauksista huomaa että miehet taitaa olla tosi kuutamolla naisensa itsetyydytyksestä.
Muuten, jos naista ei kiinnosta seksi kanssanne, erittäin todennäköisesti hän silti tyydyttää itseään. Omin käsin onneen kun pääsee takuuvarmasti.
Just masturboin eilen saunassa, kun kävin yksin eikä mies sitä kyllä varmasti huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Just masturboin eilen saunassa, kun kävin yksin eikä mies sitä kyllä varmasti huomannut.
Minä eilen suihkussa. Tuskin arvasi.
Yhden kerran 8 vuoden suhteen aikana.