Miten päästä väleihin työpaikan naistenmiehen kanssa?
Työpaikalla on yksi komea mies, joka pelailee naisten kanssa. Istuu kahvilla ja juttelee naisten kanssa käytävillä. Ne naiset käyttäytyvät tosi ihastuneesti häntä kohtaan.
Tämä on todella noloa, mutta minäkin olen ihastunut siihen mieheen. Haluaisin, että hän juttelisi ja istuisi jossain kahdestaan minunkin kanssani. Tämä on varmaan pohjanoteeraus, mitä tulee itsekunnioituksen puutteeseen, tiedän... Mutta tosiaan se mies ei noteeraa mimun olemassaoloanikaan.
Mitä voisin tehdä (jotain fiksua ja järkevää, ei mitään törkeää ehdottelua), että hän huomaisi minutkin? Karkeasti ilmaisten olen kai harmaa hiirulainen ulkoisesti ja luonteeltani ilmeisesti ujo kynnysmatto.
Kommentit (28)
En tiedä, mutta MOT että kaikki naiset tykkäävät siitä miehestä josta muutkin naiset. Kukahan nainen huomaisi sen kiltin miehen? Vai jatkuuko jo koulun tupakkapaikoilta tuttu kilttien miesten dissaus työelämässäkin?
ei millään pahalla mutta miksi ajattelet että hän kiinnostuisi sinusta, jos et ole häävin näköinen ja miehellä on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta MOT että kaikki naiset tykkäävät siitä miehestä josta muutkin naiset. Kukahan nainen huomaisi sen kiltin miehen? Vai jatkuuko jo koulun tupakkapaikoilta tuttu kilttien miesten dissaus työelämässäkin?
Tämä pitää paikkansa. Matteusvaikutus on läsnä tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa. Matteusvaikutus on läsnä tässäkin.
Ai sillä on nimikin? Okei.
Vierailija kirjoitti:
Hank luuseri elämä.
T. Odinin soturi
Vierailija kirjoitti:
Ikävä musertaa käsityksesi, mutta ihastuin siihen mieheen ensi näkemältä ennen kuin tiesin mitään niistä muista naisista. Tottakai kaikki naiset tykkäävät komeasta ja itsevarmasta miehestä, joten se haaremi ei hämmästytä minua yhtään.
Eli logiikkasi on nurinkurinen. Syy- ja seuraussuhde menevät sinull sekaisin. Ensin on siis se komea mies ja sitten naisia, jotka tykkäävät, ei nniin kuin sinä kuvittelet, ensin tykkääviä naisia ja niiden naisten takia muitakin naisia.
Se on totta kylläkin, että niin harvoissa miehissä on sitä jotain, että heillä on varaa valita.
Ap
Tarjoa kalja ja mainitse että naisjutut kiinnostaa. Kuuntele ja ammenna oppia, kiinnitä huomiota sen maneereihin, esim. miten se läpsäyttää naisten pakaroita tai jos joku nainen pudottaa nenäliinansa esitelläkseen takalistoaan niin pyri omaksumaan se miehekäs ännähdys että ohhoh ja vihellys päälle. Kerro joku oma tai kaverin panojuttu omanasi, mikä tahansa känniörvellyskin käy kun lisäät siihen serkkutytön kolmanneksi pyöräksi ja vaikka palavan juhannussaunan höysteeksi.
Vierailija kirjoitti:
ei millään pahalla mutta miksi ajattelet että hän kiinnostuisi sinusta, jos et ole häävin näköinen ja miehellä on varaa valita.
Itse asiassa ne muutkaan naiset eivät ole sen häövimmän näköisiä.
Ap
Minäkin luulin olevani harmaahiirulainen mutta se kaikkien ihailema mies silti haluaa mennä minun kanssa after workeille. Syynä kai se etten minä ole häneen lääpällään vaan voidaan jutella normaalisti toisillemme.
Millaista on teidän yhteydenpito ja keskustelu ollut?
Jos oikeasti haluat jonkun sellaisen, jota et saa ikinä pitää yksin, ja itse veikkaat, että hän ei huomaa sinua siksi, koska olet harmaa hiirulainen, niin sanoit jo itse ratkaisun: tee itsestäsi näyttävän näköinen. Katso mallia vaikka niistä, joiden kanssa tämä mies juttelee.
Sitten, kun olet tehnyt tämän muodonmuutoksen, mies tulee varmasti juttelemaan sinullekin, pelimies kun on. Mutta älä sitten sure, kun hän edelleen juttelee niiden kaikkien muidenkin kanssa ja tulee niin aina tekemään.
Toivonkin, että kun teet tämän muodonmuutoksen, huomaisit, että muutkin miehet katsovat sinua ja haluaisivat tehdä lähempää tuttavuutta kanssasi. Ja että jossain vaiheessa tajuaisit, että oikeasti haluat miehen, joka on juuri sinusta kiinnostunut. Et sellaista, jota pitää jahdata ja jonka huomiosta pitää kilpailla. Sellaisen kanssa tuntisit aina itsesi epävarmaksi ja riittämättömäksi, etkä koskaan täysin onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ne muutkaan naiset eivät ole sen häövimmän näköisiä.
Ap
No eiköhän se sitten astu jotain kauniinpia naisia toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa kalja ja mainitse että naisjutut kiinnostaa. Kuuntele ja ammenna oppia, kiinnitä huomiota sen maneereihin, esim. miten se läpsäyttää naisten pakaroita tai jos joku nainen pudottaa nenäliinansa esitelläkseen takalistoaan niin pyri omaksumaan se miehekäs ännähdys että ohhoh ja vihellys päälle. Kerro joku oma tai kaverin panojuttu omanasi, mikä tahansa känniörvellyskin käy kun lisäät siihen serkkutytön kolmanneksi pyöräksi ja vaikka palavan juhannussaunan höysteeksi.
Oliko tämä ehdotus noille kateellisille miehille, että miten oppia yhtä suosituksi kuin se komea mies?
Olen miettinyt, että pitäisikö mun esittää hillittyä ja vaikeasti tavoiteltavaa sille miehelle vai mieluummin todella helppoa ja suunnilleen tarjoutua sille? Kumpi toimisi paremmin, jos on kyseessä naistenmies?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin olevani harmaahiirulainen mutta se kaikkien ihailema mies silti haluaa mennä minun kanssa after workeille. Syynä kai se etten minä ole häneen lääpällään vaan voidaan jutella normaalisti toisillemme.
Millaista on teidän yhteydenpito ja keskustelu ollut?
Ei olla koskaan puhuttu mitään, pari kertaa moikattu käytävällä. Se on todella iso organisaatio.
Ap
[/quote]
No eiköhän se sitten astu jotain kauniinpia naisia toisaalla.[/quote]
.
Tietenkin, en epäile yhtään. Se ei kuitenkaan liity tähän mitenkään.
Ap
Minullakin alkoi hieman jöpöttää, kuulostaa sen verran ihanalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat jonkun sellaisen, jota et saa ikinä pitää yksin, ja itse veikkaat, että hän ei huomaa sinua siksi, koska olet harmaa hiirulainen, niin sanoit jo itse ratkaisun: tee itsestäsi näyttävän näköinen. Katso mallia vaikka niistä, joiden kanssa tämä mies juttelee.
Sitten, kun olet tehnyt tämän muodonmuutoksen, mies tulee varmasti juttelemaan sinullekin, pelimies kun on. Mutta älä sitten sure, kun hän edelleen juttelee niiden kaikkien muidenkin kanssa ja tulee niin aina tekemään.
Toivonkin, että kun teet tämän muodonmuutoksen, huomaisit, että muutkin miehet katsovat sinua ja haluaisivat tehdä lähempää tuttavuutta kanssasi. Ja että jossain vaiheessa tajuaisit, että oikeasti haluat miehen, joka on juuri sinusta kiinnostunut. Et sellaista, jota pitää jahdata ja jonka huomiosta pitää kilpailla. Sellaisen kanssa tuntisit aina itsesi epävarmaksi ja riittämättömäksi, etkä koskaan täysin onnelliseksi.
.
Mä vastailen näköjään tipoittain monille tässä nyt peräjälkeen... mutta en mä sitä miestä ole kuvitellut saavani suhteeseen.
Haluaisin vain edes niitä rippeitä eli istua kahdestasn kahvilla ja että hän katsoisi mua ja hymyilisi jne. Satunnainen seksi nyt olisi ihan liikaa toivottu, en mä sellaisesta uskalla edes haaveilla.
Ne muut naiset ovat myös aika harmaavarpusia.
Ap
Kommentteja?