Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siedätän itseäni "häpeälle" julkaisemalla välillä typeryyksiä facebookissa

Vierailija
27.09.2019 |

Olen aina ollut kovin (liian) huolissani siitä, että mitä muut ihmiset minusta mahtavat ajatella, ja tämä osin myös on rajoittanut itseäni, kun en uskalla sanoa mielipiteitäni/olla aito oma itseni, koska pelkään vaikuttavani jonkun mielestä tyhmältä tai naurettavalta.

Nyt olen ryhtynyt tietoisesti julkaisemaan fb:ssa juttuja, jotka aiemmin olisin jättänyt julkaisematta pitääkseni puhtoista ja ketään ärsyttämätöntä imagoani yllä.

Välillä multei mahaa vääntää ja ahdistaa, kun julkaisen jotain josta joku voi ajatella että "onpa tuo Johanna nolo", mutta toisaalta huomaan tämän tekevän itselleni hyvää, oikein toimivaa siedätyshoitoa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ymmärrän ongelmasi. Mulle oli vaikea ylipäätään mennä faceen ja pyytää ketään kaveriksi.

Vierailija
2/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Ymmärrän ongelmasi. Mulle oli vaikea ylipäätään mennä faceen ja pyytää ketään kaveriksi.

Oletko kuitenkin rohkaistunut tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen väkisin samaa kaikkialla elämässäni, eli teen vaan rohkeesti kaikkea ja nujerran häpeän äänen sisälläni. Välillä oon oikeesti nolo (epäilen että mulla on joku sosiaalinen "vamma" kun en aina tiedä mitä on soveliasta sanoa tai että onko joku läppä hyvä vai ei), ja välillä menee nappiin.

Tekee tosi hyvää itselle. Siis lähinnä sen tajuaminen, että vaikka välillä on nolo niin se ei haittaa. Saapahan joku toinen ylemmyydentunteen :D