Katsooko sinunkin miehesi tällä hetkellä yleisurheilun MM-kisoja?
Luulen että oma mieheni katsoo kisoja vaan naisten takia!
Kommentit (21)
Ei. Ei ollut ehtinyt tällä viikolla seurata uutisia, joten ei ollut edes noteerannut tätä vaatekohua, jonka äsken otin puheeksi.
Seuraa jalkapalloa
Minä taas jääkiekkoa.
Katsotaan molemmat. Seurataan urheilua muutenkin varsin paljon.
Katsoo mutta katsoo kyllä urheilua, olipa siinä miehiä tai naisia
Katsotaan miehen kanssa yhdessä. Kyllä tässä ihan tuloksia ja hyviä suorituksia vahdataan. Niitä vähäpukeisia naisia on helpomminkin löydettävissä netti täynnä, joten miehes taitaa olla vähän yksinkertainen, jos vähäpukeiset naiset on syy katsella, kuinka luisevat ihmiset juoksevat selostettuna pitkin rataa.
Ei katso. Veikkaan, että jos kysyisin jotain kisoista, ei olisi moisista kuullutkaan.
Katsoo ja kommentoi hyvä kroppaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei katso. Veikkaan, että jos kysyisin jotain kisoista, ei olisi moisista kuullutkaan.
Tämä oli uutinen minulle. Lapsena tuli seurattua urheilua, kun kaikki muutkin tekivät niin.
Hyväkroppaisia? Laihoja, tissittömiä...tai sitten hurjia moukarimörssäreitä ;D
Mies ei katso, minä olen katsonut koko päivän.
Turisteja taas, miksei ne nyt pääse tasolleen?
Kaikki karsiutuu...ja tyytyväisiä ja iloisia.
Ei katso vaan leikkii lasten kanssa. Minä katson ja näin menee 10 päivää.
Mun mies ei katso mitään penkkiurheilua, mä sentään joskus ratsastusta.
Ei kun laittaa ruokaa.
Minä ja 14v tytär katsotaan.
Mä katson meillä urheiluohjelmat ja mies ruokaohjelmat :D
Mä katsoin äsken. Päästin välillä vaimon katsomaan salkkareita. Oli jättänyt meidän koneelle tämmöisen palstan auki. Kommentoin sitten huvikseni tämmöisen. Nyt pitää mennä, salkkarit loppuu kohta...
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaisia? Laihoja, tissittömiä...tai sitten hurjia moukarimörssäreitä ;D
Aika moni urheilijanainen lihaksikas ja b-c kupin rinnat 👍 Heittolajeissakin mörssärit vähemmistö nykyään vaan sporttisia amatsoneja enemmän 🤔
Mä katson, ei miestä kiinnosta. On formula1-miehiä;)