Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkani nuoremmat naiset eivät pidä minusta

Vierailija
27.09.2019 |

Olen heille ystävällinen, mutta huomaan, että he selvästi välttelevät minua. Kukaan näistä nuoremmista naisista ei koskaan kysy minulta mitään, ei työhön liittyen tai muutenkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
2/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain työsi ja ole Ok. Eikös se työ ole se tärkein ja palkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse oikeastaan jaksa nuorempia ihmisiä niin hirveesti. Ihan mukavia ovat, mutta ollaan niin eri elämänvaiheessa.

Vierailija
4/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorempana tunsin oloni hyväksi töissä, jos ympärillä on ollut kokeneempia kollegoita ja olen aina kysellyt heiltä paljon, koska heillä on paljon tietoa ja osaamista. Ehkä sitten en itse ole niin luottamusta herättävä, että minulta kannattaisi kysyä mitään. Ap.

Vierailija
5/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ystävällinen ja hyvällä tavalla vitsikäs? Vaikeasti lähestyttävä, tiukka tai huumorintajuton?

Vierailija
6/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Nuorilla naisilla on monesti ikäviä kokemuksia vanhempien miesten "ystävällisyydestä" ja he saattavat siksi pitää etäisyyttä ainakin aluksi.

Jos nainen, niin saattavat muuten vain olla varauksellisia. Joskus vanhemmilla naisilla on tapana päsmäröidä ja holhota nuorempiaan, udella seurustelusta yms. yksityisasioista, vaikka eivät tarkoittaisi käytöstään pahalla.

Sitten on toki aina olemassa se mahdollisuus, että työpaikkasi nuoremmat naiset ovat muuten vain hitaasti lämpiäviä tai ihan vain erilaisuutta ymmärtämättömiä mänttejä. Vaikea sanoa tähänastisten tietojen perusteella, mistä on kyse.

Vierailija
7/7 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee aloitetta? Yritän joskus virittää juttuja, mutta en jaksa olla aina aloitteentekijä

T. Nuori nainen