Mitä mieltä kavereiden yökyläilystä arkena perheellisten luona?
Mitä mieltä te, joilla on perhettä, olette siitä jos joku kaveri tai sukulainen kysyy voisiko tulla yökylään arkena? Meillä sellainen tilanne että olen itse kotona taaperon kanssa ja mies töissä. Nyt on moni kaveri ja sukulainen kysynyt voisiko tulla arkena tai esim. oman lomansa aikana yökylään. Siis ijan "huvikseen", heillä ei esim. ole yöpaikan tarvetta tms. Mitä mieltä olisitte?
Kommentit (10)
Voi tulla. Näin kotiäitinä ei oikein arki ja viikonloput juurikaan eroa toisistaan. Mies osaa kyllä mennä ihan ajoissa nukkumaan vaikka meillä on vieraita. Lapset meillä kuitenkin enemmän valvottaa kuin vieraat.
No miksi ei? Tuohan olisi kiva piristys arkeen. En keksi mitään syytä, miksi yökyläilyn pitäisi rajoittua vain viikonloppuihin, jos on mahdollista viikollakin sitä tehdä.
Lähinnä miehen kannalta ajattelin, tekee n. 10-11 h päivää yössä niin haluais varmaan illat levätä... -Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä miehen kannalta ajattelin, tekee n. 10-11 h päivää yössä niin haluais varmaan illat levätä... -Ap
Siinä tapauksessa kannattaa varmaan kysyä ihan siltä mieheltä, että mitä mieltä on ja haluaako mieluummin levätä. Mitä väliä sillä on, mitä mieltä me muut olemme?
Ainakaan minun luokseni olisi turha yrittää. Jollei ole todellista yöpaikan tarvetta, niin olen mieluummin rauhassa.
No anteeksi että kysyin xD kiinnosti vaan tietää miten muilla asiaan suhtaudutaan, mut ei vissiin ois saanut kysyä ;) ap
Saa kysyä. Toki perheet ovat erilaisia, mutta ainakin meillä onnistuisi hyvinkin. Piristävää kun välillä joku käy kylässä/yökylässä. Tietysti kummankin suostumus täytyy olla 😁
Meille saisi tulla, jos kerran 24/7 olisin kotona. Meillä ei ihan pienistä menetetä yöunia :)
Lähellä asuvat kaverit ei mielellään, mutta esim kauempaa tulevat sukulaiset/ystävät tietysti voivat tulla.
Meillä sukulaiset saa tulla viikolla yökylään, mutta kaverit otan vain viikonloppuisin.