Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arki on ihan helvetin raskasta

miesonlaiskasika
27.09.2019 |

Moikka,
Onko kellään kokemuksia siitä, kun ei vaan helvetti jaksa enää tätä paskaa? Oon valittanu avokille 3kk, että vaihtais olkkarin lampun, mutta tänään totes, että "vaihda ite!" Onko kellään kokemuksia hyvästä firmasta, josta sais tällasia kevyitä palveluita? Oon miettinyt, että sais samasta palvelusta siivoojan ja huoltopalveluita ja muita kevyitä hommia?
Itellä ois tarvetta tällaselle. Samaistutteko yhtää vai oonko iha seko?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: Tee mitä sanon!

M: Tee ite!

N: SIKA!

Vierailija
22/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M: Tee ite!

N: SIKA!

N: Mä teen tätä ruokaa ja menen lasten kanssa sillä välin puistoon, kun makaroniloota valmistuu uunissa. Heitätkö sun pyykit kodinhoitohuoneeseen, niin saan ne koneeseen, kun tulen?

M: Joo joo.

N: Okei, olipas ihana ilma. Lapset syövät täällä nyt nälkäisinä  ja minä voinkin pyykätä. Missä ne housut on?

M: Kymmenen minuutin päästä...onk ne noi, en tiiä...

N: Okei, mä haen. Tuotko noi sun astiat olkkarista tiskikoneeseen?

M: En nyt jaksa, et sä voi samalla, kun kuljet siinä koko ajan, mä katson nyt matsia.

N: No joo, mutta voitko vaihtaa lampun, kun keittiö on pimee?

M: ZZZzzzzzzzzzzz joo...joo...zzzzz

N: Kuulitko, vaihda, niin päästään mekin sitten syömään? Mihin sä laitoit ne eiliset työkamppeet, nekin pitäis varmaan pestä?

M: Mitäh, hmmm...ne on tuossa lattialla. Ota nuo tiskit samalla. Missä se stanan kaukosäädin on? Etkö voi mitenkään hiljentää niitä tenavia, matsi jatkuu nyt?

N: Tule jumaliste nyt vaihtamaan se lamppu ja nouse ylös sieltä!

M: Kuule vaihda ihan itse!!!!

N: SIKA!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yhtä laiskaa teitä siinä on, kun ei kumpikaan ole viitsinyt 3 kuukauteen sitä vaihtaa. Mutta mies on siitä fiksumpi, että ei ainakaan ole nalkuttanut siitä kaiken aikaa sinulle.

Ai niin mutta sinähän ole Perinteinen Nainen joka ei koske vasaraan, kirveeseen eikä edes tunnista sellaista esinettä, jonka nimi on meisseli. Josta sinä nyt veisin oluet miehelle sohvalle seuraavan kerran vasta sitten, kun hän on lampun vaihtanut.

Vierailija
24/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää aloittajaa vaihtamasta lamppua itse?

Kun siinä ei nimittäin penistä tarvita vaan ihan pelkät tikkaat ja ehkä ruuvitaltta.

Vierailija
25/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakensin kokonaisen talon ja myöhemmin myin sen. Miksi sinulta ei onnistu lampun vaihto?

N 54

Vierailija
26/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avuton ihmisen pitää olla, ettei saa lamppua vaihdettua itse? Vai onko ap:lla joku periaate, että se on "miestentöitä", eikä siksi ryhdy itse vaihtamaan?

Vierailija
27/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää aloittajaa vaihtamasta lamppua itse?

Kun siinä ei nimittäin penistä tarvita vaan ihan pelkät tikkaat ja ehkä ruuvitaltta.[/quote

]

Mihin LAMPUN vaihtamisessa tarvitaan ruuvitalttaa (mikä se edes on, ruuvimeisseliäkö tarkoitit)? Jos ap olisi vaihtamassa koko VALAISINTA, tarvittaisiin ruuvaria, mutta kyllä lamppu lähtee ihan kiertämällä irti kaikista valaisimista.

Vierailija
28/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä "Miksi et vaihda lamppua itse" -tyypit meedioita vai mistä tietävät millainen tilanne ap:lla on?

Minä valmistan meillä ruuat ja teen ostokset, huolehdin tiskeistä ja yleensä siitä, että kaikki on paikoillaan jne, pesen pyykit ja muut tekstiilit, sisustan, hoidan juoksevia asioita, lapset jo isoja, mutta heidätkin 80% hoidin, olen työelämässä myös yms. JA katson, että prkle mies voi lampun, pariston, sulakkeen tai jonkun muun vaihtaa. Olen korkeanpaikankammoinen ja muutama lamppu niin vaikea tapaus, että en saa vaihdettua, kun alkaa huimata.

Auton saan itsekin lumen alta ja lämmittimen päälle, firma vaihtaa ja säilyttää renkaat, katsastusasema katsastaa jne. Kolaan lumia ja hoidan pihaa ja puutarhaa. Kukat kukkii ja kaunista on. Omistan kodistamme puolet ja maksan oman elämiseni, eli en siivestä.

Mutta kaipa se sitten niin on, että miehelle ei kuulu edes se lampun vaihtaminen työnsä lisäksi??  ei ap

Vierailija
29/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin kokonaisen talon ja myöhemmin myin sen. Miksi sinulta ei onnistu lampun vaihto?

N 54

Mites tämä sun itsekehu kohtaa ap:n tekemiset? Ap voi olla vaikka millainen talonrakentaja/asuntosijoittaja, mutta ajatteli, että mies voisi vaikka yhden lampun vaihtaa...

Vierailija
30/30 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä vaihda sitä lamppua itse? Nosta ruho tuolille ja pyöritä lamppu auki kierteistä. Vastakelloon eli vasemmalle käännät kättä niin lamppu irtoaa. Nyt tulee kinkkinen vaihde eli uusi lamppu paikalleen. Nyt pitää tehdä asiat päinvastoin eli kieritä lamppua oikealla, kellon suuntaan. Tule lopuksi alas sieltä tuolilta ja laita tuoli takaisin omalle paikalle ettei kukaan kompastu siihen.