Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Työtön näiltä aloilta löydät itsellesi töitä

Vierailija
27.09.2019 |

- Toimisto- ja laitossiivoojat ym.
- Puhelin- ja asiakaspalvelukeskusten myyjät

Valitsin listalta ne työt joihin et tarvi pitkää koulutusta
Eiku työhakemusta vetämään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut listan ammatit löydät tuolta

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006252874.html

Vierailija
2/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote-alan työt, siivoojan työt ja puhelinmyyjä/myyntiedustaja. Siinä nuo kai lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku aloitukselle?

Vierailija
4/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnillä ei elä ellei ole todella häikäilemätön vanhusten huijaaja. Pohjapalkka saattaa olla, ja usein onkin n. 2-3e/h.

Siivoustöitä olen tehnyt ja joutunut niiden vuoksi kahdesti leikkauspöydälle (koittakaa itse pedata 80 sänkyä joka päivä, kuukaudesta toiseen) ja haluaisin säästää jäljelle jääneet niveleni.

Vierailija
5/5 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt molempia "paremman puutteessa", molemmilla eli, pysyi terveenä eikä tarvinnut huijata ketään. Toki olen kuullut että äärimmäisen huonojakin paikkoja löytyy, mutta näin molempia tehneenä useammassa paikassa (jonka ansiosta en ole koskaan ollut työttömänä), en jaksa yhtään kuunnella kitinää työttömyydestä. Kaikkeen ei tietenkään pidä suostua ja joskus on perusteltua olla hetki työttömänä ja etsiä niitä kuuluisia "oman alan töitä" mutta 90% on silti tekosyitä, kyllä niitä töitä löytyy ja ihan asiallisiakin sellaisia vaikkei ne unelmatöitä olisikaan. Asenteesta ja useimmiten myös ylpeyden nielemisestä kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä