Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö koirat enemmän silityksestä vai rapsutuksesta?

Vierailija
27.09.2019 |

Riippuu tietenkin koirasta mutta jos yleistetään? Kummalla kannattaa aloittaa vieraan koiran kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1 vuotias tiibetinspanieli joka rakastaa kaikkea ja kaikkien rapsutuksia.lapsista tykkää yli kaiken seisoo kahdell jalalla ja vilkuttelee kun lenkillä tulee ihmisiä vastaan on todella pettynyt jos ei vastaantulija huomio häntä. Yksi paha tapa hänellä on jota ei ole saatu pois etutassuilla raapii lattiaa ja sohvaa . Olisin kiitollinen jos teillä olisi neuvoja miten saadaan raappiminen loppumaan.

Vierailija
22/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 1 vuotias tiibetinspanieli joka rakastaa kaikkea ja kaikkien rapsutuksia.lapsista tykkää yli kaiken seisoo kahdell jalalla ja vilkuttelee kun lenkillä tulee ihmisiä vastaan on todella pettynyt jos ei vastaantulija huomio häntä. Yksi paha tapa hänellä on jota ei ole saatu pois etutassuilla raapii lattiaa ja sohvaa . Olisin kiitollinen jos teillä olisi neuvoja miten saadaan raappiminen loppumaan.

Kaikki tipsut joita olen nähnyt, raapivat paljon. Kai se on heille luontaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuono on koiran aika herkkä alue, ja varsinkin "posket" joihin koira antaa koskea jos luottaa, siksi käden vieminen kuonon alle rapsutukseen on hiukan riski, anna koiran ensin haistaa sinua ilman kättä koiraan ei tarvitse reagoida lainkaan kun se nuuhkii aluksi, sitten voi tuoda kättä esille ja nätisti rapsuttaa leuan alta.

Joo mun koira ei anna edes oman perheen rapsuttaa leuan alta, se ei vissiin vaan tykkää siitä yhtään, vaan nostaa päätä ja kääntää sitä niin, ettei käsi enää osu leukaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan