Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisen Eläinsuojelu puljun kerjääminen

27.09.2019 |

Olin tulossa mustista ja mirristä niin johan hyökkäsi tantta selittämään kuinka tärkeää heille olisi saada laatu tuotteita kaltoinkohdelluille eläimille. Oikeesti miksi nuo järjestöt ei itse osta ruokia niille kaltoin kohdelluille. Minäkin ostan omien eläinten ruuat

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Ihan turha on multa tulla kerjäämään. En minäkään ole heiltä mitään saanut

Sama pulju jolta sä yritit pölliä ne loukut? Ja mitään et ole saanut?

22/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jännä että Silpulla on muka niin vastuullinen ja tärkeä työ mutta silti riittää jatkuvasti aikaa roikkua nettipalstoilla keskellä päivää :D

Olen "sairaslomalla". Eilen sattui töissä onnettomuus jossa kajautin pääni ja menetin hetkellisesti tajuni.

Pitäisi kuulemma lepuuttaa päätä mutta olen hoitanut asioitani kaupungilla. Nyt illalla olen tehnyt rästihommia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Ihan turha on multa tulla kerjäämään. En minäkään ole heiltä mitään saanut

Sama pulju jolta sä yritit pölliä ne loukut? Ja mitään et ole saanut?

Ei ole sama pulju. En ollut pöllimässä mitään.

Vierailija
24/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu on pelottava.

25/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu on pelottava.

Millä tavalla

Vierailija
26/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap vähän hölmö.

Ei. Se on täysin idiootti.

Vierailija
27/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako muka joku noille häiriköille joskus jotain?

Eivät ainakaan meillä päin mitenkään häiriköi eivätkä kerjää. Auttaa saa joka haluaa.

Vierailija
28/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jännä että Silpulla on muka niin vastuullinen ja tärkeä työ mutta silti riittää jatkuvasti aikaa roikkua nettipalstoilla keskellä päivää :D

ja rikkaaksi perintöjä perintöjen perään saavaksi ihmiseksi ottaa aika kovia kierteitä siitä, jos joku saa jotain ilmaiseksi. 

Vierailija
29/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu on pelottava.

Millä tavalla

Toivoo muille pahaa ja vaikka ei taida lasta ollakaan, niin kirjoittelee lapseen kohdistuvia väkivaltafantasioita.

Vierailija
30/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ura ohjus Tampereelta on ehtiväinen, vastuullisen työn ja palstailun lisäksi ehtii käydä pikkurahalla kauppa tori.fi:ssä.

31/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu on pelottava.

Millä tavalla

Toivoo muille pahaa ja vaikka ei taida lasta ollakaan, niin kirjoittelee lapseen kohdistuvia väkivaltafantasioita.

Miksi minä toivoisin muille hyvää kun ei muut ole tehneet minulle mitään hyvää. Väkivaltaa ei ole olemassakaan on vain kurinpitoa

32/33 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ura ohjus Tampereelta on ehtiväinen, vastuullisen työn ja palstailun lisäksi ehtii käydä pikkurahalla kauppa tori.fi:ssä.

En ole koskaan yrittänyt myydä mitään toissa. Pitää vissiin laittaa sinne jotain myyntiin kun väitetään että voisin saada siellä rahaa tavaroista sen sijaan että heitän kaiken roskiin. Fillari maksoi 899e. Vaihdevikaisena sen voisin myydä 895e

Vierailija
33/33 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei enää lainaa Silpulle loukkuja, saati sitten mitään, kun ei tuo ymmärrä mitä sana ”toistaiseksi” tarkoittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän