Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facen kisoihin osallistuminen - voittaako niissä joku joskus jotain?

Vierailija
26.09.2019 |

Itselläni täyttyy Facen feed erilaisilla arvonnoilla ja kisoilla. ”K-Supermarket arpoo 50 kiloa suklaata, kommentoi alle, kenen kanssa haluaisit jakaa voiton”, ”Kenen mökille sopisi tämä uusi grilli? Kommentoi ja voita!”, ”Arvomme 100 euron lahjakortin verkkokauppaamme, tykkää sivustamme ja voita!”. Jne jne.

Monet kaverini kommentoivat näihin. Etenkin kaksi on sellaista, jotka tuntuvat kommentoivan jokaista arvontaa, jonka Facesta löytää. Ja nämä sitten tietysti näkyvät minulle ja muille kavereille feedissä. Kertokaa mulle, voittaako näissä jotain? Oletko sinä/joku kaverisi voittanut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten jotku osallistuu ihan selviin huijausarvontoihin, joku tyyliin Kahvikansa -sivusto arpoo kesämökkejä ja kylpytynnyreitö. Just joo.

Vierailija
2/16 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul kanssa noita arvonta-aktiiveja. Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvontoihin osallistujat on tosi raskaita.

Vierailija
4/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sukulaista on voittanut.

Vierailija
5/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen voittanut kaksi kertaa viimeisen vuoden aikana! Aleksi 13 arvonnassa ja Fazerin kilpailussa. Terkkuja vaan tutuille!

Vierailija
6/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä joskus voittaa, jos osallistuu päivittäin tosi moneen. Samoin kuin muistakin kuin FB:n kisoista. Olen tänä vuonna voittanut ehkä 1000e:n arvosta palkintoja.

Vierailija
7/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuin 2012 yhteen arvontakisaan. Unohdin sitten asian. Poistuin facesta 2014. 2018 kävin facettamassa nimeäni ja sillä löytyi tieto, että olin voittanut kyseisessä arvonnassa, mutta en saanut enää sitä voittamaani palkintoa. Että kyllä niistä voi voittaa, kannattaa tosin olla skarppina.

Vierailija
8/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä on parasta aikaa arvonnoissa, kun silloin arvotaaan paljon festarilippuja. Jos sattuu muutaman voittamaan, on ne kuitenkin helposti myytävissä ja ovat melko arvokkaita.

Vierailija
9/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin illallisen kahdelle eräässä helsinkiläisravintolassa ja toisella kerralla voitin Lappi-aiheisen tuotekassin. Se oli kiva, oli mm. poron säilykelihaa. Mun yks tuttu voittaa tosi usein jotain pääsylippuja tapahtumiin. Sillä on kyllä poikkeuksellisen hyvä tuuri. 

Vierailija
10/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonnat ovat somemainonnan perusjuttuja ja kätevä tapa mainostaa. Useimmat firmat jakavat palkintoja ja aina joku voittaa jotain. On myös niitä firmoja, jotka vain hyödyntävät helpon keinon mainostaa eikä mitään arvontoja oikeasti suoriteta.

Vierailija
11/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut muutaman kerran. Mutta osallistunkin vaan oikeisiin kilpailuihin, en niihin huijausjuttuihin niin kuin kaikki idiootit.

Vierailija
12/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvonnat ovat somemainonnan perusjuttuja ja kätevä tapa mainostaa. Useimmat firmat jakavat palkintoja ja aina joku voittaa jotain. On myös niitä firmoja, jotka vain hyödyntävät helpon keinon mainostaa eikä mitään arvontoja oikeasti suoriteta.

Kyllä uskon että suurin osa firmoista arpoo palkinnot oikeasti. Netissä on kyllä myös jonkin verran epäilyttäviä arvontoja, joissa ilmeisesti on tarkoitus vain lähinnä kerätä yhteystietoja. Nuo oppii erottamaan toisistaan.

Vierailija
13/16 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä on niin ihmeellistä? Joku tavarapalkinto on esim. kaupalle paljon edullisempi  antaa kuin vaikkapa sanomalehtimainos. 

Arvonnan avulla yritys saa näkyvyyttä. Lehtimainokset on törkeän kalliita.

Vierailija
14/16 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on vissiin ollut suosiollinen, koska minulle on tullut Facebook-arvonnoista ja muistakin palkintoja ihan mukavasti (viimeksi eilen tuli paketillinen Lorealin uutuuskosmetiikkaa). Suurimmat palkinnot ovat olleet tonnin lahjakortti S-ryhmään, iso taulu-tv ja pari polkupyörää. :) Tosin osallistunkin arvontoihin päivittäin Arvontahullut-sivustolla, eli menee niihin kisoihin aikaakin. Toistaiseksi on kuitenkin ollut hauska ja kannattava "harrastus"! :)

Vierailija
15/16 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin tänä vuonna pääsyliput erääseen tapahtumaan, oli tosi kiva yllätys. Kovin usein ei tule osallistuttua ja lähinnä tosiaan sellaisiin, joiden palkinto oikeasti kiinnostaa tai arvonnan järjestävän firman tuotteita/palveluita käytän muutenkin.

Mutta kyllä niissä välillä voittaakin :)

Vierailija
16/16 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitin jounin kaupan arvonnasta kassillisen rahaa.

Sit muistaakseni heräsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän