Oletko nähnyt ihmisten harrastavan seksiä julkisella paikalla?
Tai vastaavassa, tyyliin baarin tanssilattialla?
Kiinnostaa, kuinka yleisiä tällaiset kokemukset ovat.
Itse valitettavasti olen, kylpylän poreammeessa. Tuli kiire lasten kanssa (!!!) pois 🤢
Kommentit (26)
Itse en ole nähnyt, mutta oman mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä mm. Kylpylän höyrysaunassa, ruotsin laivan yleisen wc: n pesuallastasolla, lomalla kohteen uima-altaassa, yleisen rakennuksen terassilla kesäyönä, kaupan sovituskopissa, mieheni työpaikalla. Mahtavaa on ollut!
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen jäänyt kiinni siitä (rannalla yöllä)
Niin minäkin! :D Et kai ole exäni länsirannikolta???
En ole, mutta minut on nähty viikko sitten! :D
Olimme miesystävän luona, olohuoneen sohvalla. Tiesimme että olemme kahdestaan vielä noin tunnin ajan joten päätimme käyttää ajan hyödyksemme.
Hän nuoli ensin rintojani, minä imin hänen kullia, hän siirtyi alas nuolemaan minua. Silloin huomasin sivusilmällä että miehen tyttären poikaystävä (he molemmat ovat 18v) katselee yksin meitä kauempana oven suussa pimeässä eteisessä, tarkkaavaisena ja paineli varovaisesti housujensa etumusta. Meillä oli jäänyt ulko-ovi lukitsematta ja hän oli tullut sisään odottelemaan. Emme olleet kuulleet hänen huhuilevan mitään.
Olin kuin en olisi huomannut mitään, tuo vaan lisäsi kiihotustani yllättäen ja nautin entistä enemmän tilanteesta. En kertonut miehelle. Ilmeisesti tuo tytön poikaystävä siirtyi jossain vaiheessa vessan puolelle hoitamaan hommansa loppuun koska hyllyllä olevasta kleenex-pakkauksesta oli käytetty aika monta arkkia kun olin vasta sen sinne vaihtanut, ja kun olimme miehen kanssa valmiit niin teeskenteli juuri tulleensa ovesta sisään odottamaan tyttöystäväänsä. Huomasin miten punasteli katsoessaan minuun, kun kysyin että haluaako jotain juotavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole nähnyt, mutta oman mieheni kanssa olemme harrastaneet seksiä mm. Kylpylän höyrysaunassa, ruotsin laivan yleisen wc: n pesuallastasolla, lomalla kohteen uima-altaassa, yleisen rakennuksen terassilla kesäyönä, kaupan sovituskopissa, mieheni työpaikalla. Mahtavaa on ollut!
Seksi julkisissa mestoissahan on parasta. Ei oo mitenkään ihmeellistä että festareilla paneskellaan teltoissa yms ja mikä siinä on ihmeellistä??? Kyllä nämä mielensäpahoittajat voi pysyä kotona ja antaa muiden panna
En onneksi, sillä harva ihminen on niin hyvännäköinen, että sen panemista olisi mukava katsoa.
Joskus olen kyllä retkeillessäni huomannut jossain suljetussa teltassa harrastettavan seksiä, ja se on ihan kiihottavaa kun tajuaa mitä siellä tapahtuu, kuuluu ehkä ääniä ja teltta heiluu, mutta ei kuitenkaan näe niitä ihmisiä.
Mä tavallaan ymmärrän niitä, joita kiihottaa harrastaa seksiä julkisella paikalla, mutta sen toteuttaminen ei ole mielestäni mitenkään cool.
En tiedä eikö niille ihmisille tule mieleen, ettei muut halua nähdä heitä panemassa (tai suuseksiä harrastamassa) vai eikö niitä vain kiinnosta?
Julkisilla paikoilla voisi pitäytyä vain sellaisessa epäselvässä vihjailussa ja jossain salaa pöydän alta suoritetuissa sormettamisissa ja kosketteluissa kun muut ei näe.
En ole itse nähnyt, mutta nuorina uimarannalla vedessä olen silloisen kumppanini kanssa ollut "silleen". Samoin kerran metsässä sammalmättäällä. Parempaakaan paikkaa ei ollut, ja olimme olleet kesän erossa.