Oletko nähnyt ihmisten harrastavan seksiä julkisella paikalla?
Tai vastaavassa, tyyliin baarin tanssilattialla?
Kiinnostaa, kuinka yleisiä tällaiset kokemukset ovat.
Itse valitettavasti olen, kylpylän poreammeessa. Tuli kiire lasten kanssa (!!!) pois 🤢
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olivatko samaa sukupuolta? #kiinnostaa
Nuori heteropari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori heteropari.
Suomi nousuun!
Hyvä boogie :)
Olen nähnyt entisen asuntoni ikkunasta puistossa puuta vasten tapahtuneen aktin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt entisen asuntoni ikkunasta puistossa puuta vasten tapahtuneen aktin.
Entinen asunto best. Oliko myös etninen?!?
En varsinaisesti, mutta kuullut kyllä. Oli pariskunta parkkeerannut matkailuautonsa hyvin suositun lenkkipolun varteen ja siellä oltiin hommissa antaumuksella: muija vinkui korkealta ja kovaa, äijä ärisi menemään ja koko vaunu hytkyi rytmikkäästi.
Enemmän nauratti kuin ällötti, väkisinkin tuli mieleen, että oon piilokamerassa. Onneks oli sentään sen verran myöhä, ettei ihan pieniä lapsia enää varmaan paikalle eksynyt.
Lisäksi joku heteropari kuti pitkään ja hartaasti rantavedessä sylikkäin etelänlomalla, en mennyt lähemmäs katsomaan pistettiinkö siellä merikäärmettä onkaloon.
Olen nähnyt.
Raumanmeren juhannuksessa pari bylsi nurmikolla aamun aikaisina tunteina.
Lauttasaaressa pari lemmiskeli luonnossa, ei edes kovin syrjässä, joskus alkuillasta.
Tallinnassa viereisen hotellin miesasukas harrasti sooloseksiä.
Festareilla kasassa olevan teltan päällä, mahtoi olla romanttista. Kyseisen parin kannalta onneksi ennen kamerapuhelinten keksimistä. Toinen pariskunta muutama vuosi sitten mopoautossa (!), sukupuolista en tiedä, oli ikkunat niin huurussa ja häivyin nopeasti paikalta.
Ysi jatkaa:
Tanskassa parkkeerattu auto hytkyi kovaan tahtiin, miehen paljat pakarat tallentuivat takapenkiltä verkkokalvoilleni.
Norjassa taas kaupan parkkiksella mies silmäili pokelehteä ja veteli käteen.
Vierailija kirjoitti:
En koska olen itse ollut se henkilö.
Miksi? Saatko nautintoa kiinni jäämisen mahdollisuudesta, vai ihan siitä että muut näkevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska olen itse ollut se henkilö.
Miksi? Saatko nautintoa kiinni jäämisen mahdollisuudesta, vai ihan siitä että muut näkevät?
Ei, minua ei vaan kiinnosta onko joku läsnä. Kyllähän siinä on runkulle jotkut vetäneet ja toiset vaan tappaneet aikaa ja katselleet.
Helsingissä Diana-puistossa (Kolmikulma) keski-ikäinen mies sai suuhoitoa samanikäiseltä daamilta iltamyöhällä. Juovuksissa kyllä, mutta eivät kaatokännissä.
Koiran kanssa kun liikkuu niin kaikenlaista näkee. Muutaman kerran ollut puistossa pusikossa toimintaa, mutta en ole mennyt katsomaan. Tuota paria ei voinut olla katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen jäänyt kiinni siitä (rannalla yöllä)
Olitko osa telakoitunutta äijäporukkaa?
Virtain Hiekkarannan tanssipaikan viereisessä metsässä olimme 16-vuotiaina tyttöystäväni kanssa eka kerran vähän humalassa. Hipelöity oltiin vaatteet päällä aikaisemminkin, mutta nyt ilmiselvästi molemmat halusivat ekan kerran tapahtuvan. Kun työnsin käteni farkkujen kauluksesta sisään, oli ensimmäistä kertaa upeata tuntea naisen lämmin märkyys, ei siis mikään kosteus:) Eli kumppani oli kyllä vastaanottavaisessa tilassa - ja eikun farkut ja pikkarit alas ja hommiin!
Jotenkin tämä tapahtuma sitten kruunasi suhteemme, eli nyt oltiin molempien mielestä joku muuri murrettu, vaikka lopulta ei sitten naimisiin asti päädytty. Kuitenkin tämän ekan homman jälkeen läheisyys lisääntyi, kun tätä molemmat olivat tahollaan halunneet, tai oikeastaan minä olin se ujompi osapuoli.
Kotona kuitenkin vähän ihmetytti, kun alapään ympäristö oli aika punainen:) Mutta se julkisuus, porukkaa kulki ohitsemme kun oltiin lopulta ihan kulkuväylän vieressä, mutta ei se paljon meitä haitannut, vaikka pari erää vedettiin. Pahinta oli uuden hienon vaalean päällystakkini sotkeutuminen mustikoista pilalle, mutta oli se sen arvoista!