Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vattu että osaakin ärsyttää tuo "open concept" ja "entertain"-termien överiksi menevä käyttö tuossa Rempassa vai muutossa

Vierailija
26.09.2019 |

Vähemmästäkin ärsyyntyy

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissakin sisustus- ja remppaohjelmissa jankutetaan näitä samoja - Kiinteistöveljeksissä ja Unelmarempoissa esimerkiksi. Huvittavinta on kun sana 'entertain' (jolla ei oikein ole suomenkielistä vastinetta) käännetään 'kestitsemiseksi'...

Vierailija
2/5 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entertain, eli viihdyttää. Itse ihmettelen näitä bonus roomeja. Pakko saada muutenkin isoon taloon ylimääräinen huone, jolle ei oikein ole käyttötarkoitusta, mutta kun mä niiiiin tahdon sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaksi pesuallasta kylppärissä on niin tärkeät, että talo jätetään ostamatta jos on vain yksi. On se niin somaa harjata hampaita, kun toinen siinä vieressä trimmaa nenäkarvojaan. Mikseivät halua kahta pönttöäkin vierekkäin, niin saisivat istua paskallakin yhtä aikaa?

Vierailija
4/5 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomalaiset sisustusohjelmat on todella vaatimattomia. Maalarinvalkoiset kaakelit tummanharmain saumoin, beiget tyynyt, orasta läkkipeltikipossa ja kaksimetrinen kynttilälyhty rappusella irrottaa "eioototta"-kiljaisut.

Vierailija
5/5 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entertain, eli viihdyttää. Itse ihmettelen näitä bonus roomeja. Pakko saada muutenkin isoon taloon ylimääräinen huone, jolle ei oikein ole käyttötarkoitusta, mutta kun mä niiiiin tahdon sen.

Eikun ne ei pelkästään tahdo sitä, ne tarviiii sen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän