Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän Sokoksen 3+1 -tarjoukset ole enää edes hyviä...

Vierailija
26.09.2019 |

Paljon paremmissa tarjouksissa muut kaupat myyvät vastaavia tuotteita, esim. Intersport urheilumerkkien vaatteita ja tyyliin Tokmanni kosmetiikkaa (siellä on tasaisin väliajoin esim. kaikki Lumenen tuotteet -30% tai -40%). Lisäksi oon huomannut että osa 3+1 -tarjouksista on muutenkin huijausta, eli tuotetta ei ole lainkaan myymälässä vaikka sinne menisi heti aamulla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ne tarjoukset joskus ollu hyviä?

Vierailija
2/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos ne tarjoukset joskus ollu hyviä?

Muistelen että omina opiskeluaikoina rapiat 10v takaperin sieltä oikeasti löysikin jotain :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 ja joku käy kaupassa tarjousten perusteella :)Kuullut koskaan internetistä?

Vierailija
4/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019 ja joku käy kaupassa tarjousten perusteella :)Kuullut koskaan internetistä?

Kiitos kysymästä olen kuullut, mutta ajattelinpa nyt tsekata tuon Sokoksen 3+1 -tarjousläpyskän läpi kun asun taas kaupungissa jossa on Sokos. Sitä paitsi vissiin siellä normikaupassskin joku käy edelleen, kun eilen oli kaverin mukaan ollut jäätävä ryysis keskellä päivää :D ap

Vierailija
5/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin just! Mitä te muut sieltä oikein käytte hakemassa? Itse tsekkasin eilen tarjonnan ja poistuin ostamatta mitään. Ainakin meikkiosastolla oli selvästi pistetty aleen tavaraa mikä ei muuten ole mennyt kaupaksi, kuten karsean sävyisiä luomiväripaletteja yms. Ja hinnat oli silti edelleen suht korkeita.

Vierailija
6/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarjouksista on hyviä, toiset ei kovin kummosia. Tykkään itse ostaa kamppanjakokoisia kasvovesiä. Biothermin 400ml kasvoveden saa samalla hinnalla, mitä normaalisti 200ml pakkaus maksaa. Tai jotain lancomen ja ysl ripsivärejä saa edullisemmin kuin normaalisti. Lähinnä juuri kosmetikkaa katson, lumenea tai muita markettimeikkejä en osta sokokselta, koska ne on sokoksella normihinnoinkin kalliimpaa kuin Tokmannilla, alen kanssa ne on aika saman hintaisia kuin normihinnoin tokmannilla. Toisaalta kun viimeksi katsoin Lumenen meikkejä Tokmannilla, ne oli vielä pakkauksissa, jotka ovat ehtineet vaihtua jo varmaan kaksi kertaa sen jälkeen, joten tiedä miten kauvan ne ovat istuneet siellä hyllyillä.

Vierailija
7/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin täsmäiskuna ostamassa alushousuja, kahdet farkut ja pari puseroa. Mallikappaleissa oli pari kivaa mekkoa ja takkeja, harmitti oikein etten ehtinyt jäädä sovittelemaan. Taloustavaroissa oli pari juttua mitä olen etsinyt jo hyvän aikaa. 

En minäkään aina löydä kaupasta haluamaani mutta tällä kertaa oli hyvät tarjoukset. Käyn vielä tänään tai la hakemassa joululahjoiksi pari juttua :D

Vierailija
8/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin eilen ostanut teinille adidaksen takin (69 e, normaalisti 100e) ja kolmiraitaleggarit. Vissiin olin myöhässä, kun 11 aikaan koot olivat jo lopussa :( Niitä ei-niin-hienoja addun paitoja ja leggareita kyllä oli vielä jäljellä, mutta eipä sit tullut ostettua.

Vierailija
9/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siellä joskus menneinä vuosina hyvinä tarjouksia joiden takia kannatti lähteä vaikka erikseen autolla ostoksille, mutta ei enää nykyisin. Taitaa käydä samoin kuin anttilalle... ensin huononee tarjoukset, sitten vähenee asiakkaat ja sitten mennään konkkaan.

Vierailija
10/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, ja voin sanoa että jos on vähänkin parempi tarjous, se on lyöty kassaan alella + henkilökunta-alella sekunnin päästä siitä kun aukioloaika juoksee virallisesti.

Toisin sanoen niitä hyviä tarjouksia ei voi tavallinen asiakas edes saada koska henkilökunta ottaa ne itselleen.

Vierailija
11/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin eilen ostanut teinille adidaksen takin (69 e, normaalisti 100e) ja kolmiraitaleggarit. Vissiin olin myöhässä, kun 11 aikaan koot olivat jo lopussa :( Niitä ei-niin-hienoja addun paitoja ja leggareita kyllä oli vielä jäljellä, mutta eipä sit tullut ostettua.

Kamala nimitys tuo Addu. Tulee mieleen soma-li. Toisaalta sopii kuvaan, niillähän kaikki adidasta.

Vierailija
12/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä, ja voin sanoa että jos on vähänkin parempi tarjous, se on lyöty kassaan alella + henkilökunta-alella sekunnin päästä siitä kun aukioloaika juoksee virallisesti.

Toisin sanoen niitä hyviä tarjouksia ei voi tavallinen asiakas edes saada koska henkilökunta ottaa ne itselleen.

Höpö höpö nyt oikeasti.

Vierailija
13/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos! Tästä on ainakin 3v jo aikaa, kun noissa tarjouksissa oli tietyn päivän kohdalla käyttämäni kasvoseerumi kympillä (normihinta monta kymppiä, eli oikeasti tuntuva alennus). Ajoin sitten varta vasten kaupunkiin niin että olin paikalla heti aamulla, yllätys yllätys eipä näkynyt seerumia! Myyjä sanoi vain että "on loppunut", eikä osannut vastata mitään kun kysyin kuinka on muka voitu myydä loppuun vaikka olen ostoksilla heti kaupan avautumisaikaan. Itse mietin jo tuolloin että painetaanko mainoslehtiin tahallaan "lumetarjouksia", jotta ihmiset saadaan houkuteltua paikalle.

Vierailija
14/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Ale-tuotteisiin ei saa henkilökunta-alennusta päälle. Eikä pomot tykkää jos hlöstö hamstraa kaikki tuotteet, tulee sanomista. Ja ne voi joutua palauttamaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
15/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käyneet ostamassa 2-3 vkoa sitten kuponkitarjouksilla -20% meikkejä. Itse ostin enemmän kuin kolme tuotetta, johon oikeutti.

Vierailija
16/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Ale-tuotteisiin ei saa henkilökunta-alennusta päälle. Eikä pomot tykkää jos hlöstö hamstraa kaikki tuotteet, tulee sanomista. Ja ne voi joutua palauttamaan.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaan niin että alehintaan saa päälle vielä henksualen.

Vierailija
17/17 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tarjouksista on hyviä, toiset ei kovin kummosia. Tykkään itse ostaa kamppanjakokoisia kasvovesiä. Biothermin 400ml kasvoveden saa samalla hinnalla, mitä normaalisti 200ml pakkaus maksaa. Tai jotain lancomen ja ysl ripsivärejä saa edullisemmin kuin normaalisti. Lähinnä juuri kosmetikkaa katson, lumenea tai muita markettimeikkejä en osta sokokselta, koska ne on sokoksella normihinnoinkin kalliimpaa kuin Tokmannilla, alen kanssa ne on aika saman hintaisia kuin normihinnoin tokmannilla. Toisaalta kun viimeksi katsoin Lumenen meikkejä Tokmannilla, ne oli vielä pakkauksissa, jotka ovat ehtineet vaihtua jo varmaan kaksi kertaa sen jälkeen, joten tiedä miten kauvan ne ovat istuneet siellä hyllyillä.

*Kampanja, kauan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi