Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat koirat raatelivat kuoliaaksi

Vierailija
25.09.2019 |

Englannissa nainen kuoli kotonaan, kun koirat kävivät kimppuun.
Tunnistaako joku, minkärotuisia nämä ovat?
Rullaa linkin sivua vähän matkaa alaspäin, siellä on kuva.
https://www.bbc.com/news/uk-england-merseyside-49824186

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
2/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily Mailin mukaan Mastiffin tyyppisiä, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan https://www.dailymail.co.uk/news/article-7502433/Woman-43-dies-attacked…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimeen ei voi koskaan luottaa totaalisesti, sanokoon kuka mitä hyvänsä.

Vierailija
4/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiinkö sitten voi luottaa täydellisesti! No way! Koska tahansa ennemmin luotan itse kasvattamaani eläimeen kuin ihmisiin. Ja siitä olen satavarma, että noiden koirien ja emäntänsä tarinaan sisältyy jotain, joka selittää tämän tapahtuman. Koira varsinkin on äärimmäisyyksiin asti lojaali omistajalleen.

Vierailija
5/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daily Mailin mukaan Mastiffin tyyppisiä, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan https://www.dailymail.co.uk/news/article-7502433/Woman-43-dies-attacked…

No mastiffin tyyppisiä ovat, mutta tarkemmin. Taaempi koira voisi olla bullmastiffi, etualalla ehkä sekarotuinen, osin myös mastiffia.

Vierailija
6/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin on eläin. Ihmiset on pimeitä kun paapoo koiria,nukkuvat niiden kanssa ynnä muuta älytöntä. Koiraa ei kasvateta niin että olen kiva sulle niin säkin oot kiva mulle.Koira on laumaeläin,laumassa on aina johtaja. Ja sen pitäisi olla ihminen näin ei vaan ikävä kyllä useimmiten ole.

Vierailija
7/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Cavalier King Charleseja tai Bassetteja.

Vierailija
8/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullmastiffi tuli tuosta taaempana olevasta mieleen mut en ole asiantuntija.

Vierailija
9/44 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas, näitä on briteissä sattunut aika paljon ja nykyään Suomessakin. Mun kaveri kieltää mua lukemasta Daily Mailia koska oon paasannut näistä koirajutuista jo vuosia, mutta mitä se hyödyttää ettei asioista puhuta, Koirat ovat koiria eivätkä ihmisiä, niillä on pedon vaistot.

Vierailija
10/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollut yllätys, että kyseessä olivat taas tuollaiset roskasakin koirat

Vierailija
11/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä lihastankkereita. Näyttävät tosi painavilta ja vahvoilta. Kuulunevatko alunperin taistelukoiriin, jotka on jalostettu leukalukkoisiksi — siinä kuolee joko leuoissa oleva tai itse koira, muita vaihtoehtoja tilanteen ratkaisemiseksi ei ole?

Karmea tapa kuolla.

Vierailija
12/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan bulldog

Vierailija
13/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä koiralaji, väärin koulutettu. Ihan oma häpiä.

Vierailija
14/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ottaa koiran joka on rotua bull-jotain, voi lähteä siitä että koiran alkuperäinen tarkoitus on tappaa härkä. Tällä kertaa riski realisoitui sentään oikeaan osoitteeseen. Tuskin olis tuo nainen osannut ikinä arvata mihin elämä päättyy. Ei enää paljon turhempaa kuolemaa.

Vierailija
15/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta jäi äidittömiksi. Pistää niin vihaksi ihmisten tyhmyys.

Vierailija
16/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meidän fifi mitään tee....

Vierailija
17/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, onneksi nyt ei käynyt vahinkoa, söi vain omia.

Vierailija
18/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiinkö sitten voi luottaa täydellisesti! No way! Koska tahansa ennemmin luotan itse kasvattamaani eläimeen kuin ihmisiin. Ja siitä olen satavarma, että noiden koirien ja emäntänsä tarinaan sisältyy jotain, joka selittää tämän tapahtuman. Koira varsinkin on äärimmäisyyksiin asti lojaali omistajalleen.

Höpö höpö. Koira elää laumassa ja voi käyttäytyä aggressiivisesti lauman jäseniä kohtaan. Ihmisissä on yhtä lailla tappajia, kuin koirissa. Ja luonteissa on eroja koirillakin. Koira kun tulee tiettyyn ikään, voi lauman rajat olla koetuksella.

Vierailija
19/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas ensimmäinen selittelijä joka on ilmeisesti sitä mieltä että on ihmisen vika että kävivät kimppuun, tai vähintään on tapahtunut jotain joka on ajanut koirat hyökkäämään -  joidenkin koiranomistajien on vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa että koirilla voi napsahtaa päässä tai ne voivat olla muuten vain luonnevikaisia. Koira on eläin, se - ja aina on mahdollisuus että eläin tekee jotain arvaamatonta. Vain typerys ajattelee toisin. 

Vierailija
20/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perhoskoiria kun nehän puree useammin tilastojen mukaan kuin bull-tyyppiset koirat.