Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella nolo tilanne äsken taloyhtiön saunassa

Vierailija
25.09.2019 |

Olin siis saunassa miesten lenkkisaunavuorolla, joka on ke klo 20. Naisten vuoro alkaa klo 21. Otin ilmeisesti liian kovat löylyt, sillä haahuilin pesuhuoneessa vielä yhdeksän jälkeen autuaan muistamattomana vuoron loppumisesta. Kuinka ollakaan, naapurin nainen tietysti paukkaa sisään ja kysyy jotain että "ooksä vielä täällä". Olen omissa ajatuksissani ja säikähdän kauheasti, huudan vain "ai kauheeta!!" En ollenkaan osannut odottaa ketään, luulin kai alitajuisesti eläväni lauantaita, jolloin asuntomme oman saunavuoron jälkeen ei tule ketään! No keräsin kamani niin nopeasti kuin pystyin ja poistuin anteeksipyydellen saunasta... mutta ette uskokaan kuinka noloa tämä on! Onneksi hän tuntui ottavan asian hyvin, tai sitten peitti todelliset tuntemuksensa. Mutta naapuri pitää minua varmasti aivan kajahtaneena. Luulee oudoksi pervoksi tai piittaamattomaksi öykkäriksi. Todella hölmä olo!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran uimassa yleisellä rannalla alasti illalla ja sinne tupsahti naisten lento, koripallo ja jalkapallon maajoukkueet samalla kertaa, kyllä hävetti mut no iltahan jatkui mukavasti. Oi niitä aikoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan