Miksi ihmiset eivät varaa Onnibussiin paikkalippuja?
Ja sitten kehtaavat vielä valittaa, kun pyytää ystävällisesti siirtymään. Jos ostaa paikkalipun vaikka pöytäpaikalle, joutuu maksamaan ekstraa, on ihan oikeus omalle paikalleen päästä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
wt meininkiä matkustella jollakin euron bussilla.
Mites se Gigantin slogan menikään...
Vierailija kirjoitti:
Varaan, jos tiedän etukäteen, milloin menen. Sitten en varaa, jos en tiedä tarkkaa kellonaikaa ja haluan vain seuraavaan lähtevään bussiin.
Entä jos bussi on täynnä?
Matkahuollon kautta ei saa Onnibusin lippuun paikkaa lainkaan, edes erikseen maksamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaan, jos tiedän etukäteen, milloin menen. Sitten en varaa, jos en tiedä tarkkaa kellonaikaa ja haluan vain seuraavaan lähtevään bussiin.
Entä jos bussi on täynnä?
Ei lippuja myydä täyteen bussiin.
Miten Onnibussiin voi edes ostaa paikkalipun? Viimeisestä matkastani on tosin jo kolme vuotta mutta netissä lipun ostaessani en nähnyt missään vaihtoehtoa varata paikka vaan sinne piti vaan rynniä heti kun ovet aukesivat, enkä silti päässyt ylös ikkunapaikalle.
Kyllä voi varata.
Onnibussi.com sivuilla:
Alussa se heittää sulle automatic jonkin istumapaikan, esim 22.
Pitää muistaa ruksia koneen ehdottama paikka ensin pois, eli nollata se.
Sitten valita uusi paikka, samalla näet kaikki jo varatut muut paikat.
Joskus unohdan tuon ja ryysään kassalle liian hätäisesti, eli sählään ja saan tyytyä koneen arpomaan paikkaan.
- Se sählääjä edelleen ja 😊kiitos alapeukusta, AV ei petä koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi varata.
Onnibussi.com sivuilla:
Alussa se heittää sulle automatic jonkin istumapaikan, esim 22.Pitää muistaa ruksia koneen ehdottama paikka ensin pois, eli nollata se.
Sitten valita uusi paikka, samalla näet kaikki jo varatut muut paikat.
Joskus unohdan tuon ja ryysään kassalle liian hätäisesti, eli sählään ja saan tyytyä koneen arpomaan paikkaan.
- Se sählääjä edelleen ja 😊kiitos alapeukusta, AV ei petä koskaan!
Mutta siis, onhan sulla se paikka varattu, se vaan sattuu olemaan automaatin varaama.?
Oma lukunsa ovat matkustajat, jotka eivät vaan löydä sitä omaa paikkaansa. Lukemattomille olen opastanut, missä paikkanumerointi on.
Matkahuollon kautta lippu on usein halvempi. Ja hyvin ainakin viimeksi mahduin istumaan ilman paikkavaraustakin, melkein koko alakerta oli tyhjä. Ihan kun olis taksissa menny, oli oma rauha kun kaikki muut oli sulloutunut ylös.
Sen kun on varaamatta, mutta väistää pitää sitten ilman mutinoita
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kerran varannut paikan. Paikalla istui joku nainen, joka sanoi vain "aijaa" ja jatkoi istumista, kun kerroin paikan olevan minun. Kyllä kannatti maksaa ylimääräistä.
Et sitten sanonut hänelle, että siirtää luunsa muualle asap?!?