Miksi ihmiset eivät varaa Onnibussiin paikkalippuja?
Ja sitten kehtaavat vielä valittaa, kun pyytää ystävällisesti siirtymään. Jos ostaa paikkalipun vaikka pöytäpaikalle, joutuu maksamaan ekstraa, on ihan oikeus omalle paikalleen päästä.
Kommentit (32)
Ja mä.
Jos ei sit unohdu siinä sählätessä.😑
Miten Onnibussiin voi edes ostaa paikattoman lipun?
Vierailija kirjoitti:
Mietin kanssa, että onko se jotenkin muuttunut tässä viime kevään jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Matkahuollon kautta ostettuna saa aina paikattoman lipun Onnibussiin. Muutoin taas paikkavaraus automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Matkahuollon kautta. Itsekin olen joutunut pari kertaa pyytämään siirtymään paikaltani ihmisiä.
juu, se määrää kyllä automatic jonkun paikan, jos ei itse ruksi valintaa sinne.
- tuo sählääjävastaaja
Matkahuollon kautta ostaessa paikkamaksu on 2,5euroa lisää, eikä pakollinen. Siellä sitä sit pomppii loputtomasti, kun on aina jonkun paikalla :D
Itse ainakin ostin lipun kotiin asti ja vaihto oli eräässä kaupungissa. Jatkobussia vaan ei ollut paikanpäällä vaikka lippu myytiin siihen aikaan netissä. En ikinä enää luota että systeemi toimii. Meni monta kymppiä kankkulan kaivoon ja jäin tavaroitten kanssa kuin nalli kalliolle tyhjän päälle illalla yhdeksän jälkeen.
Minä olen kerran varannut paikan. Paikalla istui joku nainen, joka sanoi vain "aijaa" ja jatkoi istumista, kun kerroin paikan olevan minun. Kyllä kannatti maksaa ylimääräistä.
Tupun lihavuus selittyy kyllä selkeästi- syö ihan joka välissä. Ja juokin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö onnistu multitaskaus? Keskity pikkuisen. Tämä ei ole BB-ketju, senkin Tupu-fani! 😁😂🤣
Meillä oli varattuna 3 penkkiparia peräkkäin ja yhdellä paikalla istui venäläinen englantia osaamaton nainen. Jotenkin elekielellä saatiin ymmärtämään että hänen pitää siirtyä mutta sai siirtyä kaikkiaan 3 kertaa kunnes ei ollut varatulla paikalla enää.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsiko se siis useamman kuin yhden istuinpaikan?
Miksi kukaan ostaa Matkahuollon kautta?
Tupu on onnibussien kauhu. Voi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaa Matkahuollon kautta?
Koska sitä kautta saa eri paikkoihin sen lipun.
Ovat tosiaan noita matkahuollon kautta lippunsa ostaneita. Ilmeisesti se ainakin joillakin vuoroilla on halvempi kuin onnibussin kautta ostettu lippu. Itse kyllä aina ostan onnibussin kautta ja varaan pöytäpaikan, koska matkustan pitkiä matkoja ja haluan tilaa läppärille ja jaloilleni.
Joskus paikallani istuu joku, mutta aina he ovat siirtyneet pois ystävällisesti pyytäessä.
Se sen sijaan ärsyttää, että onnibussin wifi ei läheskään aina toimi. Nykyään ei enää niin haittaa, kun on puhelimessa kunnon nettiyhteys, mutta silti hanurista että luvattu palvelu on pois käytöstä, jos sitä joku sattuisi tarvitsemaan.
wt meininkiä matkustella jollakin euron bussilla.
Aina ostan kyllä minä