Nainen astuu hissiin, mies..
Katsoo pitkään ja aloittaa hiljaisen viheltelyn. Mitä mahtaa mies ajatella?
Kommentit (22)
Ethän sä kuvitellut että takana olis mitään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Viheltely on sijaistoimintaa. Oikeasti miehen tekee mieli hihittää ääneen kun tuli just päästettyä mojova rikinkatkunen pieru. Saa akkakin vähän oikean miehen tuoksua hengitellä heti kun ovet aukeaa! Nih.
Hississä oli oikein raikasta.
Ethän oikeasti kuvitellut voivasi istuttaa ihmisiin inhottavia ja ilkeitä kuvitelmia ja harhaluuloja.
Kuka ihme alkaa hihittelemään hississä?
Minä saan ahdistuskohtauksen, jos joudun hissiin itseäni pidemmän naisen kanssa. Enkä ole lyhyt mies, joten minua pidempi nainen on naiseksi jo pitkä, ellei jopa tosin pitkä. -Mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan ahdistuskohtauksen, jos joudun hissiin itseäni pidemmän naisen kanssa. Enkä ole lyhyt mies, joten minua pidempi nainen on naiseksi jo pitkä, ellei jopa tosin pitkä. -Mies.
No voi nyyh. Olisipa se nainen tallonut sut pannukakuksi.
Vierailija kirjoitti:
Joten aloitat viheltelyn?
Erikoista, tarkoituksesi on hakea huomiota? Miksi?
Jos 170cm olen sinua pidempi, minä en ole pitkä, vaan sinä olet lyhyt. Oma mieheni on 186cm.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies meni kauppaan. Lapio.
Toinen huomion hakija. Etkö ditä muualta saa?
Olen mies ja olen miettinyt kanssa että miksi jotkut miehet tolleen viheltelee julkisilla paikoilla, ärsyttää sellainen. Vaikka toki niin saa tehdä ja mua saa ärsyttää. Jotkut myös hyräilee yms.
Huvittuneet ihmiset yl. viheltelee, mutisee itsekseen tms. jos jokin oikein naurettava tapaus tulee näköpiirin.
Mitä ihmettä tässä ketjussa tapahtuu?
Naaras astui hissiin ja mies astui sen naaraksen siellä hiisejä sihisevässä hissiissä. Ja kaikki elivät enempivähempi onnellisena loppuun asti. Thö ENd
Miksi tälläkin asialla pitää spekuloida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, tarkoituksesi on hakea huomiota? Miksi?Jos 170cm olen sinua pidempi, minä en ole pitkä, vaan sinä olet lyhyt. Oma mieheni on 186cm.
Ap
Ei, en aloita viheltelyä tai minkäänlaista muutakaan äännehtelyä, saan vain ahdistuskohtauksen. Ja olen paljon pidempi kuin 170 cm, vain vähän miestäsi lyhyempi. - #5 Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, tarkoituksesi on hakea huomiota? Miksi?Jos 170cm olen sinua pidempi, minä en ole pitkä, vaan sinä olet lyhyt. Oma mieheni on 186cm.
Ap
Ei, en aloita viheltelyä tai minkäänlaista muutakaan äännehtelyä, saan vain ahdistuskohtauksen. Ja olen paljon pidempi kuin 170 cm, vain vähän miestäsi lyhyempi. - #5 Mies
Ahdistuskohtauksen naisesta joka välttelee katsekontaktia hississä. Erikoisemmaksi vain menee.
Siinä tapauksessa ahdistuksesi tuskin liittyy muihin ihmisiin millään tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tässä ketjussa tapahtuu?
Niimpä. Ei tällä palstalla kannata mitään kysellä. "Oikeita tai sopivia" aiheita ei ole olemassakaan.
Pelkkiä trolleja.
Ap
Nainen astuu hissiin, mies..
..tarraa kiinni tissiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies meni kauppaan. Lapio.
Se oli sitten rautakauppa tai jokin Motonetti.
Nainen astuu hissiin, mies.. astuu hississä.. naisen
Viheltely on sijaistoimintaa. Oikeasti miehen tekee mieli hihittää ääneen kun tuli just päästettyä mojova rikinkatkunen pieru. Saa akkakin vähän oikean miehen tuoksua hengitellä heti kun ovet aukeaa! Nih.