Mies haluaisi vauvan nimeksi Arvo, minä en osaa kuvitella nimeä vauvalle
Vielä kolme kuukautta syntymään jos kaikki menee kuten suunniteltu on. Mutta jotenkin en osaa nähdä pientä kurttuista palleroa "Arvona"
Tottuisikohan tuohon ajan kanssa?
Kommentit (169)
Riita poikki ja pojan nimeksi Ano
?
Mua ei sytytä kaikki nää vanhat nimet, miesten nimet ainakaan. Naisilla on hyviä esim. Aino ja Iida. Mutta Arvo, Veikko, Kalevi, Toivo, Onni, Uolevi...niin ei. Ei jotenkin iske minuun. Jotkut tietysti haluavat, että laitetaan vaikka suvun vanha nimi. Voi, se oiskin, jos miehen kanssa joutuis pahasti sukset ristiin nimen antamisen takia, jos mies keksi ihan ääripään, mitä itse ajatellut.
Arvo Iivari olis mun pojan nimi.
Ja seuraavalle nimeksi Hinta tai Pantti?
Tiedän veljekset Arvo ja Urho. Nyt jo nuoria aikuisia, mutta minusta hienot nimet.
Vierailija kirjoitti:
Arvo, Arvi, Arvid
Vaihtoehtoja: Aimo, Aaron, Aaro, Alvar, Arttu
Arvo vaikkapa keskimmäiseksi nimeksi.
Viljam Arvo Nestori
Sampo Arvo Viljam
Ukko Arvo Ensio
Aaro Ville Arvid
Aaron Johannes
Aimo Tuomas
Anton Alvar
Arttu Jooseppi
Antti Tapio
Ei pieni vava voi olla ukko Ihan kamala nimi.
Joe ei tunnu hyvältä laittakaa se toiseksi nimeksi. Kyllä miehesi täytyy ymmärtää.
Voisko sen antaa vaikka toiseksi nimeksi, kun aika pöhlöä väkisin totutella nimeen joka ei sun makuun sovi. Se jää kuitenkin kaiveleen sua ja nimeä on hölmöä lähteä sit vaihtamaan jälkikäteen. Ja vaikka lapsi on teidän, niin sinähän sen kypsyttämisestä oot saanu kärsiä 9kk niin on reilumpaa että sun sana painaa enemmän kun sen joka on vaan ampunu lastit sisään ja nyt odottelee ilman hormoni sekoiluja, turvonneita jalkoja, kipeetä selkää, raskausarpia jne...
Tämäkin vauva on saanut jo nimen ja luultavasti ollut hyvän aikaa päiväkodissa. Eskarikin siintää parin vuoden päässä.
Arvo on vanhan ukon nimi.
Arvo on hieno.Myös Armas ja Alvar.Arvo Armas.
Taisto Tuomo Pauli Pauli Arvo Onni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo, Arvi, Arvid
Vaihtoehtoja: Aimo, Aaron, Aaro, Alvar, Arttu
Arvo vaikkapa keskimmäiseksi nimeksi.
Viljam Arvo Nestori
Sampo Arvo Viljam
Ukko Arvo Ensio
Aaro Ville Arvid
Aaron Johannes
Aimo Tuomas
Anton Alvar
Arttu Jooseppi
Antti TapioEi pieni vava voi olla ukko Ihan kamala nimi.
Ukko Mies Arvo
Kuolussa siitä Arvosta tulee Halpis, Ale, Markka tai ties mitä. Kannattais vähän ajatella tulevaisuutta nimen kantajan osalta. Voihan siitä tulla vaikka Voro. Noita nimiä annetaan tai syntyy usein kummalla logiikalla, ei pidä jo etukäteen antaa sellaiselle mahdollisuuksia.
Ja kaverit kutsuisivat häntä Arkaksi, Arskaksi tai Arpaksi.
Toivottavasti sukunimi ei Penttinen, Pentikäinen tms..
Kunhan ei ole Arvon penaali