Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei aio pestä äit. pakkauksen vaatteita ennen käyttöä?

Vierailija
31.05.2006 |

Esikoisen vaatteet pesin ja silitin ja puunasin ja laittelin. Mutta nyt en enää viitsi/ jaksa. Jos ostan kaupasta jonkun vaatteen, ni en mä sitäkään ennen käyttöä pese. Mun pakkauksessa ainakin on niin puhtaita ja sileitä, että tuntuis hölmöltä ruveta heti pesemään ja silittämään. MItään iho-ongelmia ei mun esikoisella ole, vaikka en syntymän jälkeen ostettujakaan vaatteita ikinä ole pessyt ennen ku niitä on kerran käytetty. Jotenkin älyttömältä tuntuu, että saa lahjaksi uuden vaatteen ja sitten heti pesee sen....

Muuten pesen vaatteita heti, jos on vähänkin likaisuutta havaittavissa yms. En siis ole sottainen muussa mielessä. Tämä vaan jotenkin alkoi tuntua turhalta ja aattelin, että miks hitossa mä nyt nämäkin pesen?!!! Vähän liian ylihygieenistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne sitten äippäpakkauksesta tai H&M:n rekistä. Pienen ihmisen iho on herkkä ja vaatteissa voi olla vaikka mitä käsittely- tai väriainejäämiä. Pese vaan. Ei nyt luulisi olevan oikeasti mikään VAIVA!

Vierailija
2/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen pakkauksen pesin, mutta en seuraavien. Enkä pese myöskään kaupasta ostettuja, mutta kirpparivaatteet pesen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ne vähän tuoksuu voimakkaalle, mutta kun pari yötä on niissä nukkunut, niin käsittelyaineitten haju on hävinnyt. Ihan kiva yhden kerran saada sileät lakanat, koska en mankeloi enkä silitä pyykistä tulleita.

Vierailija
4/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset käy näpelöimässä niitä päivittäin. Yäk! Tykkäät varmaan itsekin sitten pitää toisten lääppimiä vaatteita päällä ennen kuin peset ne?

Vierailija
5/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo edes ajatellut. Musta on ihana laittaa uusi vaate päälle esim. iltamenoon, jos oon päivällä sen ostanut. Mitään oireita ei kyllä olekaan ikinä tullut.

Vierailija
6/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi alushoust jos ovat sellaisessa muodossa (=esim. henkarissa) että joku on niitä kaupassa voinut sovittaa päälleen.

Lakanat taas pesen aina, koska yleensä niiden paketeissä lukee, että ne tulee pestä ennen käyttöä, juuri väri tmv. käsittelyaineiden vuoksi...

Vierailija
7/7 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Kiinan hikipajoissa ja lattioilla ja niitä on näpellöinyt vaikka kuka perseisillä käsillä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme