Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffailu, ota nyt miehistä selvää :D

Neito28w
25.09.2019 |

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, joiden kanssa jauhaa ja syväanalysoida miehiä, niin turvaudun nyt tähän av-palstaan. Olen siis heinäkuusta lähtien jutellut ja elokuun alusta asti tapaillut yhtä miestä, joka asuu vieressä olevassa kaupungissa. Meillä on alusta asti juttu natsannut, huumori on samanlaista ja yhdessä on hyvä olla. Ollaan vietetty kaikki viikonloput yhdessä ensitreffeistä lähtien.
Kolmen viikon tapailun jälkeen kysyin varovasti, oisko hän halunnut yksinoikeuden, mutta hänestä oli liian aikaista sille ja minullekin hitaampi eteneminen on täysin ok. Pari kertaa sen jälkeen olen kysynyt, mitä hän haluaa tästä hommasta, mutta hän sanoo ahdistuvansa vakavista keskusteluista. Hän poisti kuitenkin viime viikolla profiilinsa nettipalstalta, minkä huomasin satunnaisen stalkkaamisen kautta :D
En kehtaa ottaa samaa aihetta uudestaan esille, vaan odotan, että hän tekee päätöksensä.
Hän laittaa joka päivä viestiä, puhutaan useita kertoja viikossa useita tunteja puhelimessa ja hän huolehtii, että pääsen aina pimeällä turvallisesti kotiin. Hän kyselee, miten töissä meni, olenko jo toipunut flunssasta ym. Vietämme periaatteessa kaikki viikonloput ja illat (illat tosin viestittelyn ja puheluiden kautta) yhdessä enkä oikein jaksa uskoa, että hänellä olisi aikaa pyörittää muita naisia kokopäivätyön ohella. Lisäksi hän ei ole sen tyyppinen tyyppi, vaikka tottakai näissä asioissa saattaa intuitio johdattaa metsään. Seksi on upeaa, mutta teemme viikonloppuisin todella paljon muutakin kuin sitä, joten pelkkä "vakipano" ei oikein tunnu sopivan tähän, koska muutenhan hän olisi vain sen perässä. Sydän kertoo, että hän on kiinnostunut minusta ihan kunnolla, mutta aiempien suhteiden tuomien pettymysten takia ei uskalla täysillä luottaa ja heittäytyä ettei vaan päädy taas kasailemaan sydäntään sirpaleista.
Mistä tietää, mitä mies haluaa? Tämä on ikuisuuskysymys enkä varmasti saa täydellistä vastausta täältäkään, mutta onhan sitä ihan hauskaa pohtia :D Kuinka kauan miehillä menee tunteidensa selvittämiseen? Jaksaisivatko he pitää näin yhteyttä vain kaveritasolla? Ja kyllä, aion ottaa asian muutaman viikon sisään puheeksi miehen kanssa, mutta annan hänelle vielä hetken aikaa :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa hänen hoitonsa.

Vierailija
2/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit sitten tällaisen keskustelun, että ensiviikolla saadaan lukea Iltasanomista mikä nettiteffailussa askarruuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) ei luota suhun, sitoutusmisongelmaa tms. Tulee aina olemaan luottamatta.

B) sun kanssa on ihan mukavaa, mutta haluaa pitää tilanteen avoimena (panna ketä haluaa, olla sinkku, ei halua olla tilivelvollinen)

C) odottaa jotakuta parempaa

Vierailija
4/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo minulle kuulostaa siltä, että hän on selvästi kiinnostunut! <3

Eivät suinkaan kaikki ole suhdemuuveissaan niitä, joilla homma menee nopeasti, saumattomasti, saati äkkiä.

Nyt koitat vaan itse maltaa, hiljaa hyvä tulee, älä kuumota jne. muut elämänviisaudet :)

Vierailija
5/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi moiseen. Mies haluaa pitää sinut mutta samalla pitää myös sinkkustatuksensa.

Vierailija
6/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuollainen, mutta hänen vastatessaan kielteisesti seurustelukysymykseeni, aloin katselemaan toista laidunta, josta löytyikin sitten minulle sopiva ihana mies :)

Vierailija
7/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ihastunut mies antaa kyllä selvät vinkit jatkosta omalta puoleltaan, varsinkin kun olette styylanneet noinkin kauan.. Tämä ei kyllä kuullosta siltä. Valitan.

8/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin harventaisin yhteydenpitoa ja tapaamisia. Välimatka selkiyttää ajatuksia. Olette nyt vähän liikaa yhdessä, ottaen huomioon, että oikeaa suhdetta teillä ei ole. Mies ei ehkä osaa olla yksin, ja tarvitsee sua siihen?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hänkin on joutunut aiemmin pettymään ja on nyt varovainen. Ei kaikki oo nopeita suhdetoimissaan. Älä spekuloi, pakko vaan kysyä että mistä kiikastaa.

Vierailija
10/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea deittailemaan muita miehiä, ja katso miten mies reagoi siihen.

11/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuohon muita miehiä vetäisi mukaan, ei se ole reilua ketään kohtaan. Deittaillaan ihmisiä yksi kerrallaan, ok?

Mutta jarruja ja vähän nyt etäisyyttä tilanteeseen. Mies saa enemmän sitten, kun on valmis antamaan enemmän.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
12/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää tuohon tilanteeseen. Joko alatte seurustella tai sitten eroatte, ei mitään välimuotoja. On mahdollista, että miehellä on muitakin säätöjä tai hän ei halua sinusta seurustelukumppania. Jos jäät tuohon välitilanteeseen, turhaudut ja katkeroidut. Ja hukkaat aikaasi, jos haluat joskus perheen ja lapsia. Mies saattaa hyvinkin vedättää sinua, koska on huomannut kiinnostuksesi ja koska hän haluaa seksiä sinulta(kin).

Voit ottaa suhteen tilan vielä miehen kanssa puheeksi. Ole mukavan ja lämpöisen oloinen, älä hyökkää tai vaadi mitään. Sano ensin, että olet pitänyt hänen seurastaan ja sinulla on ollut mukavaa. Sitten sanot, että itse haluat ja etsit kuitenkin oikeaa seurustelusuhdetta, jossa sitoudutaan yhteen kumppaniin.

Sitten kysyt mieheltä, mitä mieltä hän on. Jos venkoilu jatkuu, sinun pitää lopettaa tapailu. Sanot, että tuntuu siltä, että olemme eri linjoilla toiveiden suhteen etkä voi jatkaa tätä enempää, vaikka pidätkin miehen seurasta. Sen jälkeen et enää tapaa miestä tai suostu seksikutsuihin, et myöskään itse lähettele viestejä oma-aloitteisesti.

Jos mies on aidosti kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä muutaman viikon kuluessa ja sanoo, että haluaa sittenkin seurustella kanssasi. Jos miehestä ei kuulu mitään tai hän lähettelee korkeintaan "tuu mun luo" -viestejä viikonloppuöisin, hän ei ole kiinnostunut kuin seksisuhteesta kanssasi.

Se on näin yksinkertaista. Kaikki selitykset sitoutumiskammosta ja hitaasta etenemisestä ovat bullshitä. Ja sinä olet astunut tuohon ansaan, kun ymmärrät miestä liikaakin ja sysäät omat tarpeesi syrjään hyvinvointisi kustannuksella. Älä ole liian sinisilmäinen tai kynnysmatto.

Hän ei ole maailman ainoa kiva mies. Kyllä niitä muitakin tulee vastaan, jos tämän kanssa ei homma luonnistukaan. Mutta ota suhteen tila vielä kerran puheeksi miehen kanssa. Ja tee se kasvotusten, ei viesteillä.

Vierailija
13/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, me olemme kaikki yksilöitä. Ite naisena ahdistuisin kanssa vakavista suhdekeskusteluista, vaikka en enää katselisikaan muita miehiä. Ymmärrän kyllä, että tuollaiset asiat pitää jossain vaiheessa puhua selviksi, mutta ei se tee niistä sen miellyttävämpiä tai luontevampia tilaisuuksia. Jos tapailemani mies kysyisi asiasta jo kolmen viikon jälkeen, niin mieleni tekisi juosta pakoon, vaikka hän muotoilisi sen kuinka nätisti. Ja sen jälkeen asia tuntuisi entistä vaikeammalta ottaa puheeksi.

Yrittäisin itse asiassa varmaan viestittää käytökselläni ja teoillani, että välitän ja että olen tosissani, mutta toivoisin ettei meidän koskaan tarvitsisi keskustella siitä virallisesti :D

Toki mies voi olla peluri jne., mutta aika monesti ihmisten suhteen intuitio kyllä toimii varsin hyvin.

Vierailija
14/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

En mä tuohon muita miehiä vetäisi mukaan, ei se ole reilua ketään kohtaan. Deittaillaan ihmisiä yksi kerrallaan, ok?

Mutta jarruja ja vähän nyt etäisyyttä tilanteeseen. Mies saa enemmän sitten, kun on valmis antamaan enemmän.

Niin tämä mieshän ei halunnut sitoutua olemaan vain ap:n kanssa, vaan haluaa pyörittää muita naisia samaan aikaan

Vierailija
15/15 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sulla on  ja mihin?

Älä painosta miestä, miehet eivät pidä sellaisesta, se aiheuttaa miehessä huonoja ajatuksia sinusta.

Olettehan te yhteyksissä toisiinne suunnattoman paljon, miksi pitäisi heti alkaa sitoutumaan.

Jos suhde ei kelpaa sulle, jätä sikseen ja etsi muita miehiä.

Miehelle tuo suhteenne näyttää kelpaavan tosi hyvin.

Huomaa, että mieskin voi olla epävarma suhteestanne, välittämisestä.