Mä varmaan näytän tosi köyhältä
Kun ihmiset aina alkaa selittelemään, että esim. Sieltä saat jonkun tavaran halvalla. Sitten viralliset tahot alkavat selittämään, että jos sulla ei ole rahaa, voit hakea tähän tukea kelasta yms. Mistä tämä mahtaa johtua?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitkä viralliset tahot? millaisissa tilanteissa tapaat virallisia tahoja?
Esim hammaslääkärissä sanotaan, että voit hakea apua laskuun kelalta, tai optikolla sanotaan että maksusitoumuksen saa kelalta. En kuitenkaan saisi, jos sieltä jotain hakisin.
Yleisiä ohjeita, kuuluu neuvoa kaikille. Minulle on lääkäri sanonut lääkkeiden hinnatkin kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitkä viralliset tahot? millaisissa tilanteissa tapaat virallisia tahoja?
Esim hammaslääkärissä sanotaan, että voit hakea apua laskuun kelalta, tai optikolla sanotaan että maksusitoumuksen saa kelalta. En kuitenkaan saisi, jos sieltä jotain hakisin.
Yleisiä ohjeita, kuuluu neuvoa kaikille. Minulle on lääkäri sanonut lääkkeiden hinnatkin kysymättä.
No eivät kyllä ole yleisiä ohjeita. Fakta.
Täällä toinen samanlainen "köyhä". Ja kyllä, saan noita samoja vinkkejä joilla en tee yhtään mitään. Nettovarallisuus tosiaan 130 k. Olen äitiysvapaalla ja näytän kyllä homssuiselta. Pitää tässä tehdä joku ryhtiliike.,
Mitä se haittaa, jos luullaan köyhäksi?
Ei siitä haittaa ole. Pahempi jos luultaisiin rikkaaksi, silloin useat ihmiset kadehtisivat.
Köyhää ei kadehdi kukaan.