Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tissihiki haisee niin erilaiselta kuin muu hiki?

Vierailija
25.09.2019 |

, ja voiko sitä estää jotenkin?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liivejä, ei tissihikeä. Vapaana pomppivat pysyvät raikkaina senkin liivihirviöt.

Tutkimusten mukaan liivit eivät edes estä riippurintoja vaan päinvastoin, aiheuttavat niitä.

Oletko koskaan nähnyt alkuasukasnaista jolla on terhakkaat rinnat. Niinpä niin...se siitä tutkimuksesta.

Tissihiki haisee miedosti makealla on tuoksuu hyvälle toisin kuin kainalo- tai nivushiki.

t. setämies

on tuoksuu on tuoksuu on tuoksuu

Vierailija
22/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tissihikeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hikihän ei haise miltään ulos puskiessaan, mutta reagoidessaan bakteerien yms kanssa alat haisemaan.

Muistatko pestä tissilivejä?

Vierailija
24/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja pienet hikirauhaset erittävät erilaista hikeä. Isojen hikirauhasten hiki haisee erilaiselta kuin pienten.

Vierailija
25/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla haise hiki milleen en käytä edes deodoranttia.

Vierailija
26/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen ja minulla ainakin haisee hiki rintojen välissä ihan erilaiselta kuin kainalohiki. Eipä se kainalohikikään miltään ruusuilta haise, mutta erilaiselta kuitenkin.

Mitään sientä tms. ei ole, joten ei sekään selitä eroa. Olen itsekin tätä ihmetellyt jo monta vuotta, että mistä johtuu.

Vierailija
27/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöä rintojen väliin ja alle, auttaa jonkin verran. Kesällä joka päivä suihkussa ja liivejä pitää pestä muutaman käyttökerran jälkeen. Ja olkaa hiljaa pienirintaiset ilkkujat, myös isorintaisilla on lupa olla tyytyväinen kehoonsa, miksi pitää pilkata. Tämä keskustelu ei koske teitä.

Vierailija
28/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se aika outoo jos sun tissit haisis samalle kuin sun varpaan- tai jalko-väli, 

Vierailija
29/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kohdissa vartaloa iho on erilaista ja myös normaali bakteerifloora koostuu ihan erilaisista lajeista. Jos mietitte, millaista iho on esim. rinnalla, kämmenten rystyspuolella, säärissä, luonnollisestikin ne tarjoavat yhtä erilaiset kasvuolosuhteet kuin aavikko verrattuna viidakkoon.

Vierailija
30/84 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liivejä, ei tissihikeä. Vapaana pomppivat pysyvät raikkaina senkin liivihirviöt.

Tutkimusten mukaan liivit eivät edes estä riippurintoja vaan päinvastoin, aiheuttavat niitä.

Hölynpölyä tuollaiset tutkimukset. Mun tissit on ollu riippuvaa mallia jo siitä lähtien kun lähtivät kasvamaan, ennen kuin käytin liivejä edes.

Sama täällä! Tai ainakin peruuttamattomasti olivat alkaneet roikkumaan 15-vuotiaaksi mennessä, jolloin ostin ensimmäiset oikeat rintsikat. (Sitä ennen käytin alustoppia.)

Saisivat tällaiset hölmöläiset edes kerran katsoa kuvia afrikkalaisheimoista, joiden naiset kulkevat myös jopa täysin paidatta miesten tapaan. Ei kiinteätä rintaa missään.

Vierailija
31/84 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tissihiki haisee?

Vierailija
32/84 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut. Pesetkö rintsikoitasi kunnolla?

Pallihiki se vasta haiseekin!

Ei se haise, se tuoksuu. Semmoinen mukava hieman makea aromi.

Vierailija
33/84 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tissihiki? Ei mulla ole sellaista, vaikka on isot rinnat F-kuppi ja liikuntaakin harrastan ihan reilusti. Rintsikoihin tarttunut hikikö? 

Ei se hiki mihinkään rintsikoihin tartu, vaan vaosa haisee

Vierailija
34/84 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

P15 kirjoitti:

Miltä tissihiki haisee?

Vähän äitelä, makeahko.

Vierailija
35/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan haise mikään ruumiinosa, ei kainalot eikä jalat eikä varsinkaan rinnat. Johtuu varmaan siitä, että käyn vähintään kerran päivässä suihkussa.

Vierailija
36/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on tosi isot ja raskaat rinnat. Hänelle tulee jatkuvasti sieni-infektio tissien alle. Sen haistaa kun hän on silloin lähettyvillä. Siinä on sellainen homeisen juuston haju. Onneksi minulla on pienet ja napakat rinnat.

Vierailija
37/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut. Pesetkö rintsikoitasi kunnolla?

terv. a-kuppi

Vierailija
38/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan haise mikään ruumiinosa, ei kainalot eikä jalat eikä varsinkaan rinnat. Johtuu varmaan siitä, että käyn vähintään kerran päivässä suihkussa.

Ei se suihkussa käyminen kaikilla auta. Ihmiset haisevat erilaiselta. 

Veikkaan, että tissihiki voi toisilla haista erilaisesta, koska a) rintojen välissä on hikirauhanen, joka erittää sellaista talisempaa hikeä, b) toisilla tulee niitä tässäkin ketjussa mainittuja sieni-infektioita.

Mulla ei haise tissienvälihiki, mutta mun pitää kyllä pestä rinnasta huolella. Mullakaan ei siis ole sellaista paikkaa kuin rintojen alus (missä iho koskettaa ihoon), mutta hikoilen rinnasta voimakkaasti. Jos en pese, rintsikat alkaa haista. Muuten pysyn hajuttomana käymällä suihkussa päivittäin ja käyttämällä deodoranttia vähintään joka toinen päivä. Nuorempana en tarvinnyt dödöä.

Vierailija
39/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tissihiki on vaivaannuttava kun on itse siitä tietoinen. Siksi odotan, että kesä olisi jo ohi..

Vierailija
40/84 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kuule myös maitoa siinä hiessä.

Muttaettä eikö teillä käydä suihkussa ennen s-e-k-s-i-ä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi