Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja ei suostu antamaan vuorolistaa kirjallisena

Vierailija
25.09.2019 |

Olen henkilökohtainen avustaja eikä työnantaja suostu antamaan työvuorolistaa kirjallisena vaikka hänellä on niitä tulostettuna, työnantaja on itse vammainen ja saa ohjeet työnjohtoon Lounais-suomen avustajakeskuksesta= lopputuloksena on se, että ei suju ja minä joudun hoitaa kaiken. Työsuojeluun soitin ja sieltä suositellaan ehdottomasti kaikki kirjallisena. Olen nyt tosi ahdistavassa sosiaalisessa tilanteessa kun minua ei töissä uskota että minulla on ihan oikeasti oikeus saada tämä ja haluan sen nimenomaan siksi että kaikissa edellisissä paikoissa suullisesti sovitut asiat on jossain kohtaa aiheuttaneet väärinkäsityksiä joista tullut hankalia tilanteita. Miten muut toimisitte tässä tilanteessa? Miten vääntää rautalangasta ihmiselle joka moittii minun pyyntöni perusoikeuteen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliittoon yhteys, sitä varten ovat.

-Olethan jäsen?

Vierailija
2/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko johonkin liittoon? Sinne viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain(Työaikalaki) työvurolista mukaan annettava kirjallisena viikko ennen työvuorolistan alkamista.

Vierailija
4/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei anna sitä kirjallisena?

Aikooko käyttää jotenkin hyväksi työtäsi, ja teettää töitä myös vuorojen ulkopuolelle, josta ei makseta?

Oletko suorassa työsuhteessa häneen vain johonkin muuhun, esim. kuntaan?

Vierailija
5/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoro listan vaatisin ehdottamasti kirjallisena.

Vierailija
6/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko työvuorolistaa vaatia itselleen kirjallisena kopiona.

Jos aattelee vaikka sairaaloiden osastoja, joissa kymmeniä hoitajia, vaatiko laki, että työnantaja tulostaa jokaiselle hoitajalle erikseen työvuorolistan?  Melkoista tulostamista olisi.

Lista tulee olla seinällä ajoissa josta jokainen voi merkitä tiedot itselleen.

Joissakin paikoissa työvuorolista lähetetään sähköpostiin.

Pyydä sinäkäin työnantajaa lähettämään työvuorolista sähköpostiisi.

Vierailija
7/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään hoitoalan liittoon koska työ osa-aikaista ja kukaan ei ole Avustajakeskuksesta sellaista edes kertonut olevan mahdollista. Olen varmaan tyhmä mutta olen luottanut aika paljon siihen ettei sumuteta mutta taidetaan johtaa kuin pässiä narussa :/ työnantajan mielestä vuorolistaa ei tarvita koska entä jos vuorot ei toteudukaan tai joutuu vaihtaa eli miksi niitä kirjoittaa ylös.

Vierailija
8/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: ei usko että tartten listoja kun ne antaa suullisesti ja vähättelee tarvetta silläkin että totta kai nää muistaa. Noh ensinnäkin ei välttämättä muista ja entä jos tulis erimielisyys se olis vaan sana sanaa vastaan. Vamma tällä on fyysinen eli vamma ei vaikuta kognitiiviseen ajatteluun. Onkohan tää joku vallanpito-kiksi minkä hän tästä saa...

Vierailija
9/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: toki kirjoitan vuorot kännyn kalenteriinkin, mutta kun siinä ei ole mitään työnantajan jälkeä joten ei se ole mikään todiste riitatilanteessa jos missään ei ole työnantajan jotain kirjausta. Ps. Vituttaa holhota omaa tyonantajaa

Vierailija
10/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva, onhan sulla kännykässä kamera?

Vierailija
11/11 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuva, onhan sulla kännykässä kamera?

Kuva olemattomasta työvuorolistasta? :) Siis kun työnantaja ei suostu sitä antamaan, ei kirjallisena, ei tiedostona, ei tekstarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan