Zalandon epäselvä palauttaminen
Osaako kukaan sanoa, voiko Zalandolle palauttaa tuotteita ilman palautuslomaketta? Eli olen netissä Zalandon sivuilla kirjannut jo palautuksen, mutta en saanut tilauksen mukana minkäänlaista palautuslomaketta. Joissain ohjeissa puhutaan, että palautukseen pitää laittaa mukaan palautuslomake (vaikea laittaa kun sitä ei saanut ja tulostinta ei ole) ja toisissa ohjeissa ei mainita ollenkaan.
Kommentit (28)
Olen huomannut tuon saman ristiriidan palautusohjeissa ja aina palautan ilman sitä lomaketta. Ei ole tullut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Zalando on weetee-ihmisten ostospaikka.
Sekä ei-weetee-ihmisten ostospaikka.
Niin totta yhä. Voisivat selventää webbisivujaan...
Zalando.de
TALLENNA KESKUSTELU LOPETA CHAT
Zalando: Hei! Olen Zalando-chatbot ja täällä apunasi. Yritäthän ensin kysyä kysymyksesi minulta. Jos vastaukseni ei käy järkeen, kirjoita vain "siirrä". Siirrän sinut, mikäli joku asiakaspalvelijoistamme on vapaana :) Miten voisin auttaa?
Sinä: Tein palaitusilmoituksen apilla. Tarviiko minun tulostaa palautusilmoitusta vai riittääkö lähetyksistä paketin mukana?
Zalando: Jos olet kirjannut palautuksen asiakastililläsi, sinun ei tarvitse liittää palautuksesi mukaan erillistä palautuslomaketta vaan paketin päälle tuleva viivakoodillinen tarra/tuloste riittää.
Jos sinulta puuttuu viivakoodillinen palautustarra, voit tulostaa uuden täältä: https://www.zalando.fi/faq/Palautus-Hyvitys/69466558/Palautuksen-tekemi…
Jos tarvitset uuden palautustarran Partner-tuotteen palautusta varten, kirjoita ""siirrä"" ja siirrän sinut asiakaspalvelijalle.
Jos on tosiaan noin vaikeeta niin olisiko helpompi ostaa ihan kivijalkakaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Zalandolla ei mitään palautuslomaketta paketin mukana tule. Lue ne ohjeet, ei kukaan jaksa täällä toistaa samaa minkä näet nettisivulta.
Minä olen laittanut aina mukan palautuslomakkeen. Olen tulostanut sen netistä heti sen jälkeen kun olen täyttänyt siellä ne palautustiedot (siihen alle tulee linkki palautuslomakkeeseen).
Palautus hoituu myös ilman tuota mukaan tulostettavaa palautuslomakettakin, mutta ise olen sen laittanut mukaan kun näppärästi sen siitä saa tulostettua.
Vierailija kirjoitti:
Zalandolla ei mitään palautuslomaketta paketin mukana tule. Lue ne ohjeet, ei kukaan jaksa täällä toistaa samaa minkä näet nettisivulta.
Äläpäs nyt kiihdy! Oheissa nimen omaan lukee, että laita palautuslomake mukaan!
Zalando on weetee-ihmisten ostospaikka.