Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli suuttumuksesta/loukkaantumisesta?

Vierailija
25.09.2019 |

Mulla on ongelma, nimittäin saatan loukkaantua ihan kohtuuttomasti jostain pikku asiasta. Äsken esimerkiksi mieheni herättyään tuli alakertaan ja kommentoi uutta reppuani sen olevan "mutsityyliä," eli tarkoittaen sen olevan mielestään hiukan tyylitön. Pahoitin mieleni ja vaikka mieheni pyysi anteeksi, minua vain harmittaa koko ajan. Mieheni koitti hyvitellä, mutta se vain ärsyttää lisää. Onko kellään muulla samanlaista ja mitä teette silloin jos suututte? Onko kohtuutonta vetää herneet nenään tällä tavoin jos toinen arvostelee? Tunnen usein, etteivät muut ymmärrä reaktioitani ja minua pidetään arvaamattomana ja rasittavana, koska reagoin usein erilailla kuin muut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais olla sarjaloukkaantujan kanssa. Ihan turha jostain repusta nyt loukkaantua. Tsemppiä miehellesi!

Vierailija
2/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina ollut samanlainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelma, nimittäin saatan loukkaantua ihan kohtuuttomasti jostain pikku asiasta. Äsken esimerkiksi mieheni herättyään tuli alakertaan ja kommentoi uutta reppuani sen olevan "mutsityyliä," eli tarkoittaen sen olevan mielestään hiukan tyylitön. Pahoitin mieleni ja vaikka mieheni pyysi anteeksi, minua vain harmittaa koko ajan. Mieheni koitti hyvitellä, mutta se vain ärsyttää lisää. Onko kellään muulla samanlaista ja mitä teette silloin jos suututte? Onko kohtuutonta vetää herneet nenään tällä tavoin jos toinen arvostelee? Tunnen usein, etteivät muut ymmärrä reaktioitani ja minua pidetään arvaamattomana ja rasittavana, koska reagoin usein erilailla kuin muut.

Olet vain tollo, ei siinä sen ihmeempää😆

Miehesi tahtoi sanoa että vihdoin olet kasvanut siideripissis-tyylistäsi pois ja sinä sitten suutut siitä kun tyyliäsi vaihdat aikuiselle ominaiseen tyyliin🤓

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava mielensäpahoittaja. Toisaalta on tervettä, että asiat vituttavat. Minäkin olen hieman samanlainen joskus. Loppujen lopuksi vain harvat asiat ovat suuttumuksen arvoisia. Kannustan puhumaan asiasta ystävälliseen sävyyn miehen kanssa. Taustalla voi olla myös jokin muu ärtymyksen syy, jota et välttämättä tunnista.

Vierailija
5/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loukkaantumispiirre ihmisissä on todella ärsyttävä, mutta todella hienoa, että mietit, kuinka sitä voisi kehittää! Vinkkejä minulla valitettavasti ei ole antaa. Oletko miettinyt, mikä pohjimmiltaan esim. tuossa reppuasiassa aiheuttaa loukkaantumisen tunteen? Tuskin se reppu on todellisuudessa niin tärkeä, että sen kommentointi loukkaa niin verisesti.

Tsemppiä itsesi kehittämiseen!👍🏽

Vierailija
6/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan. Ehkä et tunnista omia rajojasi, ehkä olet huomaamattasi syvän tyytymätön johonkin elämässäsi. Elämänlaatu paranee, kun saat selville, mikä sinua kiusaa. Kyse on jostain tärkeästä, joka vain ei löydä kanavaa ulos.

Jos loukkaantuminen pikkuasioista vain jatkuu, ihmiset kaikkoavat ympäriltäsi.

T. Yhä enenevässä määrin ex-loukkaantuja :)

Vierailija
7/7 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on ihmeellinen. Mieti ankarasti miksi sinun tulisi käyttää aikaasi ja voimiasi muiden töppäilyjen vatvomiseen. Aivan, olet aivan liian arvokas sellaiseen.