Miksi Jumala ei vastaa?
Kohtasin tänään suuren haasteen ja tarvitsen siihen johdatusta. Missä se nyt on, kun tarvitsen? Yleensä se on neuvomassa ihan pyytämättä.
Kommentit (27)
Akku lopussa tai sitten oo kenttää.
Yleensä peleissä on ne tutoriaalit, joista saa johdatusta. Tai jos haaste on tosi paha, niin pelin foorumeilta voi kysellä vinkkejä.
Kirjoitapa joulupukille, varma vastaus 👍🏻
Ei sillä ole aikaa mitättömyyksille.
Rukoile.
Itselläni joskus on olo, että ei vastaa, koska välissä on synti.
Mikä nyt sitten on? Tiedät hyvin että sinulla on vapaa tahto. Teet aina oikean päätöksen oli se mikä tahansa koska lopputulemana sinä päädyt aina sinne minne pitikin. Tien minkä kuljet voit valita, päämäärää et.
Etäisyys lähimpään tähteen Auringon jälkeen on valovuosia. Rukoilun perillemeno kestää hetken. Mikäänhän ei voi ylittää valon nopeutta
Vierailija kirjoitti:
Etäisyys lähimpään tähteen Auringon jälkeen on valovuosia. Rukoilun perillemeno kestää hetken. Mikäänhän ei voi ylittää valon nopeutta
Eikä ole taattua, että Jumala olisi Proxima Centaurissa, vaan vielä paljon kauempana.
Sansa.fi-> rukoile-> rukouspalsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole taattua, että Jumala olisi Proxima Centaurissa, vaan vielä paljon kauempana.
Jumala on läsnä kaikkialla. Proxima Centaurissa. Selkäsi takana. Pyllyreiässäsi. Jääkaapissa olevassa jauhenlihassa. Kyllä Hän kuulee.
Kuvitteletko sinä oikeasti saavasi ajatuksen voimalla itsellesi hyviä asioita ja valmiita ratkaisuita? Tee hyvä ihminen itse jotakin. Aikuistu.
Jumala valitsi toisen kansan, toisen kuin suomen kansan. Onneksi jumala on välittänyt kumminkin finlandiasta ja sen kansasta. Minä olen saanut rukouksiani jumalalta ja olen tehnyt tänään mm. Loistavaa leipää. Olen tehnyt niin hyvää leipää että sanotuksi ei saa.
Jumala on antanut sinulle järjen. Käytäppä sitä.
Tutki raamattua ja etenkin uutta testamenttia. Jumala puhuu sanansa kautta. Tee niinkuin Jumalan sana neuvoo. Älä toimi vastoin hänen sanaansa. Jos kuitenkaan et löydä vastausta hänen sanastaan, niin odota ja rukoile. Jumalan tahto ei kuitenkaan koskaan ole hänen sanansa vastainen, tämä sinun tulee hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Tutki raamattua ja etenkin uutta testamenttia. Jumala puhuu sanansa kautta. Tee niinkuin Jumalan sana neuvoo. Älä toimi vastoin hänen sanaansa. Jos kuitenkaan et löydä vastausta hänen sanastaan, niin odota ja rukoile. Jumalan tahto ei kuitenkaan koskaan ole hänen sanansa vastainen, tämä sinun tulee hyväksyä.
Älä viitsi! Raamattu on pskaa! Minun Jumalani ei perustu siihen ihmisten kirjoittamaan kirjaan, vaan minun Jumalani on paljon suuremman voiman olento. Eikä siihen liity varsinaisesti mitään uskontoa. Uskonnot on vain ihmisten rajoittamista ja hallitsemista varten.
Mikähän ois todennäköisin syy?