Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on isot rinnat eikä ole mitään ongelmia löytää hyvin istuvia, kauniita ja edullisia rintsikoita

Vierailija
24.09.2019 |

Sellainenkin on ihan mahdollista, ettäs tiiätte

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla se ympärysmittä pieni, sellaisia löytyy kyllä kaupoistakin. Kauniitakin siis.

No ei kai ryhävalaille mitään pitsiunelmia ole muutenkaan järkevää tehdä?

En ole kuullut että valaat käyttäisivät rintaliivejä? Outo kommentti

42/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mee rintojenpienennysleikkaukseen. Minä menin ja kadun vaan sitä etten mennyt aiemmin. Mikään vaate ei istunut. Oli 80F, nyt 80 B/C.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

Miksette mee rintojenpienennysleikkaukseen. Minä menin ja kadun vaan sitä etten mennyt aiemmin. Mikään vaate ei istunut. Oli 80F, nyt 80 B/C.

Lapset vielä tekemättä. Ehkä imetysten jälkeen sitten.

Vierailija
44/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Mä haluaisin semmoset rinnat että ei olisi lainkaan pakko käyttää mitään utarepidikkeitä. Se vasta olisikin hienoa.

Vierailija
45/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en löydä mistään. Oikeaa kokoa kyllä saattaa olla, mutta niiden pitäisi vielä malliltaankin olla oikeanlaisia.

Netistä ei viitsi alkaa tilaileen, kun kokoja pitäisi ottaa parit per malli ja malleistakaan harva istuu, eli kymmenittäin turhia palautuksia. Vihdoin uuvuttavien sovitusten jälkeen luulet löytäneesi hyvät, mutta totuus on se, että huomaat käytössä, että kaarituki tai olkaimet painaa. Tai rinnat näyttävät joko jättimäisiltä tai lättänöiltä. Tai ympärys ei ole tarpeeksi napakka ja leveä vaan rullautuu rintojen alle tai rinnat ovat niin tiiviisti yhdessä, että alkavat haista. Tai kupit ovat isot tain pienet. Pahimmallaan suurina osaa näistä samaan aikaa.

Nytkään en omista ainoitakaan liivejä joissa voisin olla kivuton tai hyvännäköinen. Ja omistan niitä hintaviakin ja rumiakin liivejä.

Näkeehän sen silmämääräisesti kuppien välipalasta, että minkätyyppisille rinnoille malli suunniteltu, kainalorinnoille pitää olla se levein. 

Periaatteessa järkevä neuvo, mutta ei asia ole ihan näin yksinkertainen. Itselläni siis juuri tällaiset toisistaan erilläolevat rinnat (en kutsu kainalorinnoiksi) joiden välissä pari senttiä. Tämä ei kuitenkaan ole ainoa ongelma, sillä kuppien muotoilu vaikuttaa välikappaleen kokoon paljon: pitää osata katsoa välikappaleen leveyttä kapeimmassa kohdassa, eikä vain sitä reunakohtaa...

Tämän lisäksi ongelma on myös mikäli rinnat eivät ole kuppikoon kanssa samaa kokoa halkaisijaltaan: eli rinnat voi myös olla pienet mutta "leveät" tai suuret mutta törröt. Pitää siis myös osata katsoa onko kaarituen muoto jotakuinkin lähellä oman rintansa mittoja.

Kolmanneksi ongelma voi olla rintaliivin kupin muotoilu. Kuppi voi olla litistävä, kohottava, jne. Joillekin sopii paremmin mallit jotka tyrkkivät rintoja yhteen, ja toiselle semmoiset jotka pitävät paikallaan mutta nostavat ylöspäin.

Eli huoh, ei ole helppoa ellei ole standardimallia :D Itse olen muuten aika normaalikokoa mutta vyötäröltä ja rintojen alta todella kapea. Isot rinnat yhdistettynä pieneen ympärykseen mutta leveisiin olkiin on todella haastava yhdistelmä!

Vierailija
46/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, ap.

T. 65J

Mikset usko, olen sinua yhden kuppikoon isompi 70J ja ihan hyvin löydän minäkin. Netistä tietysti tilaan, mutta niin tilaan melkein kaikki muutkin vaatteeni, inhoan vaateshoppaamista.

Vierailija
47/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

En halua. Iso leikkaus riskeineen.

Vierailija
48/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on vuosikymmenten kokemus rintaliivien ostamisesta hankalille rinnoille, D+ kupeilla.

Jos ei halua maltaita maksaa, sitten pitää ostaa netistä, lähinnä brittikaupat ja puolalaiset.

Nättejä ja hyviä liivejä ja myös Ranskasta, mutta ne eivät ole halpoja ja verkkokauppojen toiminta on vähän sitä sun tätä.

Suomessa varmaan Lumingerie on toimivin verkkokauppa, D+ kupeissa.

Tärkeintä on löytää a) sopiva merkki b) sopiva malli ja c) sopiva koko suhteessa a:han ja b:hen.

Itse ostan nykyään melkein vain samaa merkkiä ja paria mallia, joista sitten hankit useampaa väriä.

Jos sopivat liivit ovat hieman kalliimpaa merkkiä, kannattaa vahtia milloin tietty malli menee vanhaksi, koska silloin niitä voi saada alennuksessa.

Jos on suhteessa iso kuppikoko ja kapea ympärys/hartiat, pitää välttää balconettemallia.

Sopivista malleista saa tietoa myös netistä, Bratabasesta esimerkiksi ja seurata rintaliiviblogeja. Englantilaisilla verkkokaupoilla on myös yleensä hyvä asiakaspalvelu, joten voi ottaa suoraan yhteyttä ja kysyä neuvoa.

Vierailija
49/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, ap.

T. 65J

Mikset usko, olen sinua yhden kuppikoon isompi 70J ja ihan hyvin löydän minäkin. Netistä tietysti tilaan, mutta niin tilaan melkein kaikki muutkin vaatteeni, inhoan vaateshoppaamista.

Rintojen malleja on erilaisia. Minä en löydä mistään hyviä liivejä. Nettikaupat plarattu läpi moneen kertaan. En jaksa sitä palautusrumbaa.

Vierailija
50/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks muuten ne hakaset on yleensä takana? On ollu muutamat edestä avattavat ja ne on tosi kätevät.

Totta muuten!

t. 80g

Vierailija
51/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

Sama täällä, olin 80F ja nyt C! Näytän nyt kokonaisuudessaan sirolta enkä maatalonemäntä-ryntäiseltä, vaatteet näyttävät hienommilta ja kalliimmilta päällä, enkä saa enää ällöiltä amistyylisiltä miehiltä iljettävää huomiota ohi kävellessäni. Se oli tosi rasittavaa ja ahdistavaa. Vain tyylikkäät miehet huomioivat, se on jo itsessään kohteliaisuus. Ikään kuin olisin noussut johonkin parempaan laaturyhmään. :o

Vaivattomampi tuo leikkaus kuulemma on kuin silikonirintojen tunkeminen kehoon ja sen myötä arpien venyminen.

Minun arvet paranivat aika näkymättömiksi noin 2-3 kuukaudessa! Ainoa mikä harmittaa on se etten aiemmin käynyt! Olen sentään jo 37v mutta nyt näytän nuoremmalta ja decolteen iho on myös siloutunut 10 vuotta nuoremman näköiseksi!

Vierailija
52/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miisa9 kirjoitti:

Sama täällä, olin 80F ja nyt C! Näytän nyt kokonaisuudessaan sirolta enkä maatalonemäntä-ryntäiseltä, vaatteet näyttävät hienommilta ja kalliimmilta päällä, enkä saa enää ällöiltä amistyylisiltä miehiltä iljettävää huomiota ohi kävellessäni. Se oli tosi rasittavaa ja ahdistavaa. Vain tyylikkäät miehet huomioivat, se on jo itsessään kohteliaisuus. Ikään kuin olisin noussut johonkin parempaan laaturyhmään. :o

Vaivattomampi tuo leikkaus kuulemma on kuin silikonirintojen tunkeminen kehoon ja sen myötä arpien venyminen.

Minun arvet paranivat aika näkymättömiksi noin 2-3 kuukaudessa! Ainoa mikä harmittaa on se etten aiemmin käynyt! Olen sentään jo 37v mutta nyt näytän nuoremmalta ja decolteen iho on myös siloutunut 10 vuotta nuoremman näköiseksi!

Rintojen pienennysleikkaus käy ehkä heille joilla isot rinnat ovat ongelma. Liivien löytäminen voi olla varsin hankalaa myös keskisuurten, keskikokoisten ja pienten rintojen omistajalle. Itselläni on ollut ongelmia kaikkien näiden kanssa painoni vaihdellessa, koska vartalonmallini ei ole standardi.

Vierailija
53/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi aloitukseen?

Vierailija
54/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miisa9 kirjoitti:

Kiva, että saitte leikkaukselta mitä toivoitte! Itse kuitenkin pidän isoista rinnoistani. Ongelma on se liivien saatavuus, eivät rintani.

Vierailija
55/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miisa9 kirjoitti:

Jännä miten tämä pienennys onkin niin paljon sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Miksi? Tälläkin, ja myös tuolla edellisellä, kirjoittajalla tuntuu olevan kuitenkin ulkonäölliset seikat suurimpana motiivina, muutenhan hän olisi ekana kertonut suurten rintojen aiheuttamista terveyshaitoista eikä vaatteiden huonosta istuvuudesta tai kuinka nyt oikeanlaiset miehet huomioi.

Mikä olisi vastaanotto jos näin kirjoittaisi nainen joka on ottanut silikonit?

Vierailija
56/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle isorintaiselle löytyy aina hyviä liivejä.

Eriasia jos on kokoluokkaa sinivalas. Mutta se on ihan omasta halusta kiinni onko ylipainoa vai ei.

Vierailija
57/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eriasia jos on kokoluokkaa sinivalas. Mutta se on ihan omasta halusta kiinni onko ylipainoa vai ei.

Päinvastoin. Suurin osa rintaliivivalmistajista, jotka tekevät isompia kuppikokoja, valmistavat enimmäkseen keskisuurille tai sitä suuremmille ympäryksille.

Vähiten ison kupin liivejä valmistetaan kapealla ympäryksellä. Vielä n. 10-15 -vuotta sitten niitä ei valmistanut lähes yksikään yritys.

Vähemmän tarjontaa on myös ollut todella pienikuppisista liiveistä eli A, AA ja AAA-kupeista, mutta nyt niitäkin saa useammasta nettiliikkeestä, myös nättejä liivejä.

Kolmas hankala kategoria on iso ympärys ja pienehkö kuppi, eli 90A ja semmoiset. Niitä on tarjolla jonkin verran, mutta värikkäitä ja nättejä liivejä on hyvin niukasti.

Vierailija
58/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta että löytyy. Ylipäänsä alle 70 ympärystää on harvemmin muita kuin jotain topattuja minikuppeja.

Vierailija
59/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että 60-65 ympäryksiä on selvästi vähemmän tarjolla, koska niiden menekki on valitettavasti hyvin pientä. 65 ympärystä menee vielä suunnilleen 3%, mutta 60 ympäryksiä enää alle 0,5% kaikista myydyistä liiveistä. Tämän vuoksi moni isojen kuppikokojen valmistaja on jättänyt niitä pois valikoimista viime vuosina. Esimerkiksi jo 70 - 75 ympäryksellä kokoja menee jo 20% kaikista liiveistä. Jos kysyntää olisi enemmän pienille ympäryksille, myös tarjontaa olisi ihan eri tavalla. Valmistajat eivät pysty oikein valmistamaan riittävän pieniä eriä kannattavasti ja kauppojen ei kannata pitää varastossa kokoja joita menee hyvin satunnaisesti.

Vierailija
60/61 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saat myös miehiä helposti? Vähän kun avaa ylänappeja paidasta niin miehet ui liiveihin 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi