Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussipysäkeillä iskevät mykkyyskohtaukset

Vierailija
24.09.2019 |

Ei tämä mikään elämää suurempi ongelma ole, mutta välillä ärsyttää. Jos vaikkapa bussipysäkillä yrittää kauniisti kysellä yleisesti ilman, että pysähtyy jokaisen luona erikseen seuraavasta bussista, ihmiset usein vain möllöttävät tyhjästi, eivätkä vastaa mitään. Olen myöhäisnuori tai varhaiskeski-ikäinen nainen, ja näytän ihan kiltiltä. En siltä, että odottaisin innolla jonkin murhaajien klubin initaatioriittiä tai mitään vastaavaa.

En myöskään odota, että muut palvelisivat minua. Itse kyllä vastaan tällaisissa tilanteissa ainakin jotain, vaikkapa, etten ole huomannut, koska odotan eri bussia. En siis vain möllötä.

No joo, tässä tämä purkaus. Mukavaa iltaa kaikille!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole huomannut muita busseja, niin senkin voi sanoa. Ihan vaan aukaisee suunsa ja muodostaa esim seuraavat sanat: en nyt kyllä valitettavasti huomannut menikö se bussi tästä. Suomalaiset on kyllä välillä niin sosiaalisesti rajoittuneita, että naurattaisi jos samalla ei oltaisi niin hel*etin töykeitä. Miettikää nyt itse tilannetta, että kysytte jotain ja puoli tusinaa muuta bussipysäkillä olijaa vaan tuijottaa eteensä mykkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan